2

همگامی مردم و مسوولان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تبریز

  • کد خبر : 53662
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
همگامی مردم و مسوولان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تبریز
مردم و مسوولان به رغم سرمای سوزناک تبریز با حضور همگام در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند فتنه های دشمنان در جدایی مردم با نظام بی اثر بوده و نقش بر آب شده است.

به گزارش تبریزمن،رئیس مجلس شورای اسلامی روز شنبه در جریان راهپیمایی ۲۲ بهمن در تبریز در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه مردم آذربایجان در طول تاریخ در صحنه های انقلاب پیشگام بوده اند و برای عزت و اقتدار کشور ایثارگری کرده اند از شهدای این استان یاد کرد و گفت: آذربایجان استان عاشورائیان است.

محمد باقر قالیباف گفت: حضور باشکوه ملت ایران در راهیپیمایی ۲۲ بهمن خواب دشمنان را آشفته کرده و دسیسه های آنان را خنثی می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز نیز با بیان اینکه مردم ایران وقت شناس هستند و همواره پشتیبان انقلاب بوده اند، به ایرنا گفت: این مردم امروز هم برای تسویه حساب با استکبار جهانی آمده اند و پاسخ فتنه گری ها را می دهند.

عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی هم به ایرنا گفت: حضور مردم در این حماسه ملی، اغواگری های دشمنان را باطل می کند و خط بطلانی بر تصویرسازی های غلط استکبار می کشد.

یعقوب هوشیار شهردار تبریز هم گفت: حضور مردم در این جشن ملی در زمانی که تمام استکبار در برابر انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته است پیام روشنی دارد و دشمنان بدانند تا زمانی که مردم شریف و مکتبی ایران پشتیبان انقلاب هستند هیچ خدشه ای به انقلاب وارد نمی شود.

حسن کوشافر جوان تبریزی هم حضورش را تجدید بیعت با رهبر و انقلاب دانست و گفت: این حضور نشان می دهد مردم همواره در صحنه و پشتیبان انقلاب هستند.

همگامی مردم و مسوولان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تبریز

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=53662

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.