3
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

افزایش کیفیت آموزشی و تربیتی از اقدامات مهم دولت سیزدهم است

  • کد خبر : 56389
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
افزایش کیفیت آموزشی و تربیتی از اقدامات مهم دولت سیزدهم است
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی رویکرد عدالت آموزشی، افزایش کیفیت آموزشی و تربیتی، افزایش مهارت‌آموزی و توسعه مراکز فنی و حرفه‌ای را از جمله اقدامات مهم و ارزشمند عنوان کرد.

به گزارش تبریزمن، حجت‌الاسلام والمسلمین علی پوررادی در نشست مشترک اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: ۸۰۰ هزار دانش آموز و نوآموز در بیش از ۸ هزار مدرسه دولتی و غیردولتی و نزدیک به ۶۰ هزار معلم در ۴۱ ناحیه و منطقه در حال خدمت به جامعه فرهنگیان استان است.

وی ادامه داد: رویکرد عدالت آموزشی، افزایش کیفیت آموزشی و تربیتی، افزایش مهارت آموزی و توسعه مراکز فنی و حرفه در تمام نواحی و مناطق استان از جمله اقدامات مهم و ارزشمندی بوده که در دولت سیزدهم انجام گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: انعقاد بیش از ۸ تفاهم نامه همکاری با سازمان‌ها و نهادها، تشکیل کمیته‌های تخصصی میز رتبه بندی، نظارت شبانه روزی بر روند اجرای علم، کسب چندین عنوان ملی و بین المللی در عرصه‌های علمی، پژوهشی، پرورشی و ورزشی توسط دانش آموزان و فرهنگیان، شبکه سازی تبیینی در بین معلمان و مدیران انقلابی جهت مدیریت جریانات اخیر و تشکیل موکب فرهنگیان استان در مناطق زلزله زده خوی جهت کمک رسانی و خدمات آموزشی از جمله اقداماتی بوده که در استان آذربایجان شرقی انجام گرفته که اخلاق مداری، تکریم معلمان و رضایت مندی دانش آموزان و خانواده‌ها در رأس برنامه‌ها قرار گرفته همچنین امسال با رویکرد جدید و جهادی در طرح تکریم معلمان استان شاهد تحولات مهم و رضایت بخش بوده ایم.

حجت‌الاسلام والمسلمین پوررادی افزود: وصول نتیجه رتبه بندی معلمان، حل کمبود نزدیک به ۸ هزار نیروی انسانی، کم کردن مدارس کانکسی، برطرف کردن برخی دغدغه‌ها در خصوص مدارس غیردولتی و استخدام در رأس درخواست‌های اخیر فرهنگیان استان از مواردی است که در اولویت قرار گرفته و به زودی جهت حل این مشکلات اقدامات اساسی صورت خواهد گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم با برنامه ریزی های دقیق به درجات بالای موفقیت برسیم و شاهد رویدادهای عالی باشیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=56389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.