5

مادر شهیدان «گلمحمدی» در میانه آسمانی شد

  • کد خبر : 57687
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
مادر شهیدان «گلمحمدی» در میانه آسمانی شد
مادر شهیدان «گلمحمدی» در شهرستان میانه به دیدار حق شتافت.

به گزارش تبریزمن، حاجیه خانم «روحیه عبداللهی» مادر شهیدان والامقام «داور و علیرضا گلمحمدی» در میانه در سن ۷۱ سالگی هنگام انتقال به بیمارستان به علت عارضۀ قلبی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست‌.

پیکر مرحومه حاجیه خانم عبداللهی ساعت ۱۰:۳۰ صبح فردا، یکشنبه ۲۸ خرداد از میدان آزادی به سمت میدان نماز میانه تشییع و پس از انتقال به گلزار مؤمنین، در قطعۀ ایثارگران این آرامستان به خاک سپرده می‌شود. مراسم شام غریبان آن مرحومه نیز از ساعت ۱۶ تا ۱۸ بعدازظهر فردا، یکشنبه در مسجد حضرت ولیعصر (عج) شهرک ولیعصر (عج) میانه منعقد خواهد شد.

داور گلمحمدی، متولد ۱۳۴۹ روستای نیک آباد چای از توابع میانه بود. او که به عنوان بسیجی در جبهه حاضر شده بود، در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به فیض شهادت نائل شد.

برادرش، علیرضا نیز که متولد سال ۱۳۵۲ بود، سی ام بهمن ۱۳۹۹ و وقتی به عنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی کمیته جستجوی مفقودین در محور غرب کشور، در مأموریت جستجوی شهدا بود، بر اثر انفجار مینِ بر جای مانده از دوران جنگ تحمیلی، به جمع شهدا پیوست.

پیکر پاک سردار شهید علیرضا گلمحمدی در جوار حرم حضرت معصومه (س) و پیکر مطهر برادرش، بسیجی شهید داور گلمحمدی در گلزار شهدای میانه آرام گرفته است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=57687

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.