8
قالیباف در نطق پیش از دستور:

مجلس و دولت تلاش می‌کنند فضای خدمت بر کشور حاکم شود

  • کد خبر : 59690
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
مجلس و دولت تلاش می‌کنند فضای خدمت بر کشور حاکم شود
رئیس مجلس با اشاره به اینکه مجلس و دولت تلاش می‌کنند فضای خدمت بر کشور حاکم شود، گفت: افرادی که به اختلاف‌افکنی بین دولت و مجلس شورای اسلامی دلخوش کرده‌اند بدانند که به اهداف خود نمی‌رسند.

به گزارش تبریزمن، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۳۱ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه (س)، گفت: روز صنعت دفاعی را گرامی می‌دارم و از تمامی مجاهدان، دانشمندان و ایثارگران صنایع دفاعی که با علم، عزم و باور خود حرکت کرده و روز به روز قدرت صنایع دفاعی را افزایش دادند، تقدیر می‌کنم و دست همه این عزیزان را به گرمی می‌فشارم.

وی ادامه داد: ما امروز به پشتوانه دانش جوانان خود، تجهیزات و سلاح‌های دفاعی در کشور ساختیم و در اختیار نیروهای مسلح قرار می‌گیرد. دشمنان ملت ایران فهمیده‌اند که نمی‌توانند با تحریم، ترور، خرابکاری در صنعت، تهاجم مستقیم به زیرساخت‌های دفاعی یا جاسوسی و اقداماتی مانند آنها مانع پیشرفت فزاینده صنایع دفاعی کشورمان شوند. قطعاً اراده استوار و ایمان جوانان شاغل در صنایع دفاعی با این اقدامات نه تنها تضعیف نخواهد شد، بلکه هر روز قوی‌تر می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در هفته گذشته عده‌ای سعی کردند نشان دهند که میان مجلس و دولت اختلاف و تقابل وجود دارد، اما همان‌گونه که بارها گفته‌ام دولت و مجلس در کنار هم تلاش می‌کنند تا بتوانند فضای خدمت را در کشور حاکم کنند و با وجود اختلاف سلیقه یا تفاوت نظر در موضوعات مختلف در تعامل با هم تا به امروز موفق بوده‌اند.

وی ادامه داد: افراد و رسانه‌هایی که به اختلاف‌افکنی و اختلاف‌اندازی بین دولت و مجلس دل خوش کرده‌اند، بدانند به اهداف خود نمی‌رسند و نمی‌توانند از کاه کوه بسازند. همچنین مردم بدانند تفاوت نظر و سلیقه طبیعت کار است و مهم این است که هم ما در مجلس و هم دوستان ما در دولت توانایی مدیریت این تفاوت‌ها را داریم و از آن برای پیشبرد بهتر امور استفاده خواهیم کرد.

قالیباف تاکید کرد: از همکارانم می‌خواهم که ضرورت همدلی برای حل مسائل مردم را مدنظر قرار دهند و هوشیارانه عمل کرده و جز برای پیگیری مشکلات مردم موضع‌گیری نکنند. حتماً رئیس جمهور و سایر دوستان در دولت هم این مهم را مورد توجه قرار می‌دهند و عده‌ای قلیلی که به دنبال کسب منافع شخصی و جناحی با اختلاف‌افکنی بین قوا هستند، از اهداف خود ناامید خواهند شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=59690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.