6

تسهیلات بنیاد مسکن برای ساخت خانه ویلایی در روستاها

  • کد خبر : 61642
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
تسهیلات بنیاد مسکن برای ساخت خانه ویلایی در روستاها
رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: علاقمندان به ساخت خانه در چهارچوب نهضت ملی مسکن در روستاها می توانند با دریافت زمین ۲۰۰ تا ۲۵۰ متری و تسهیلات قرض الحسنه ۳۵۰ میلیون تومانی از بنیاد مسکن، خانه های ویلایی در روستاها بسازند.

به گزارش تبریزمن، حجت الاسلام و المسلمین حسین روحانی‌نژاد امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار داشت: بار زیادی از نهضت ملی مسکن در کشور روی دوش بنیاد مسکن است و این نهاد به خوبی از عهده ساخت این ۴۰۰ هزار واحد برآمده و به موقع تحویل می دهد.

وی با بیان اینکه تحولات بزرگی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال انجام است، افزود: بنیاد آماده واگذاری یک میلیون قطعه زمین برای ساخت و ساز در روستاهاست که ۵۰۰ هزار قطعه امسال و ۵۰۰ هزار قطعه نیز در سال ۱۴۰۳ واگذار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تصریح کرد: علاقمندان به ساخت خانه در چهارچوب نهضت ملی مسکن در روستاها می توانند با دریافت زمین ۲۰۰ تا ۲۵۰ متری و تسهیلات قرض الحسنه ۳۵۰ میلیون تومانی از بنیاد مسکن، خانه های ویلایی در روستاها بسازند.

تجربه موفق همکاری بنیاد مسکن و کمیته امداد در محرومیت زدایی روستایی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه بنیاد مسکن منشا تحولات خوبی در استان بوده است گفت: هر جا که مردم نیاز داشتند، بنیاد مسکن حضور یافته و مشکلات را حل کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم افزود: زلزله میانه و سراب یکی از مصادیق خدمت بی منت بنیاد مسکن در استان آذربایجان شرقی بود که این‌نهاد هم در بحث آواربرداری و هم در ساخت و سازها کارنامه موفقی داشت.

وی با اشاره به بازدید خود از روستای محروم‌ پیشتاب در سال گذشته گفت: بنیاد مسکن در این‌ روستا که راه آن بسیار خطرناک و وحشتناک است، توانسته است برای بیش از ۲۰ خانواده مسکن محرومان بسازد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه حضور بنیاد مسکن در این روستا و همکاری این اداره کل با کمیته امداد استان تجربه موفقی را رقم زد، تصریح کرد: ساخت و ساز مسکن در این روستا زمینه ای فراهم کرد تا گاز رسانی به روستا انجام شده و کارهای خوبی برای آب شرب انجام شود که با بهره برداری از راه روستا، محرومیت زدایی دستگاه های خدمات رسان به تجربه بی بدیلی برای سایر استان ها تبدیل خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=61642

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.