7

نمایشگاه عزت و پیشرفت تجهیزات ورزشی در تبریز آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 62191
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۱۳
نمایشگاه عزت و پیشرفت تجهیزات ورزشی در تبریز آغاز به کار کرد
 دبیر نمایشگاه عزت و پیشرفت تجهیزات ورزشی گفت: این نمایشگاه در پارک ائل گولی تبریز آغاز به کار کرد و در حال برگزاری است.

به گزارش تبریزمن، نورالدین الفدا در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری نمایشگاه عزت و پیشرفت در پارک ائل گولی تبریز، افزود: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، برترین‌های صنعت تجهیزات ورزشی استان آذربایجان شرقی از شنبه بیست دوم مهر ماه جاری به مدت ۶ روز دایر و در معرض بازدید شهروندان خواهد بود.

دبیر اجرایی نمایشگاه عزت و پیشرفت تجهیزات ورزشی آذربایجان شرقی عنوان کرد: در کنار برترین صنعت گران تجهیزات ورزشی، سازمان بسیج ورزشکاران، تربیت بدنی سپاه، تربیت بدنی نیروهای مسلح استان، هیأت‌های ورزشی و همچنین باشگاه ورزشی شهرداری تبریز دست در دست هم داده‌اند تا این نمایشگاه به نحو احسن و آنطور که شایسته مردم تبریز و آذربایجان شرقی است برگزار شود.

الفدا با بیان اینکه صنعتگر برتر این نمایشگاه به تهران معرفی خواهد شد، اذعان داشت: اوج این نمایشگاه روز چهارشنبه و پنجشنبه خواهد بود که مقارن با بزرگداشت شهدای ورزشکار آذربایجان شرقی در مصلی اعظم شهر تبریز است.

وی با اشاره به اینکه احتمال حضور وزیر ورزش و جوانان از این نمایشگاه زیاد است توضیح داد: پنجشنبه بیست و هفتم مهر ماه همزمان با پایان این نمایشگاه، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در پارک بزرگ ائل گولی تبریز برگزار خواهد شد، شهروندان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید به عمل بیاورند.

الفدا همچنین با تقدیر از حمایت‌های مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان یادآور شد: آقای ستوده نژاد قول مساعد داد که از سال بعد با ثبت در تقویم ورزشی استان این نمایشگاه به صورت سالانه و در نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار خواهد شد.

گفتنی است، در نمایشگاه عزت و پیشرفت، البسه و تولیدات تجهیزات ورزشی به نمایش گذاشته شده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=62191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.