اخبار ویژه

سراب و تیکمه‌داش آذربایجان‌شرقی جزو سردترین شهرهای کشور شدند جزییات مرگ دانش آموز ۱۴ ساله در مدرسه/ دانش آموز به خاطر تنبیه از سوی مدرسه صبح روز حادثه مجبور شد دور مدرسه بدود عوارض سرمایه‌ گذاری گردشگری در روستاها رایگان شد صادرات ۸۵۴ میلیون و ۳۷۴ هزار دلار کالا از گمرکات آذربایجان شرقی نصیرزاده: ایران و ترکیه می‌توانند الگوی اتحاد کشورهای منطقه باشند بازگشت تحریم‌های بین‌المللی بعد از اسنپ‌بک؛ ترکیه دارایی‌ها و حساب‌های ۲۰ شخص و ۱۸ نهاد ایرانی را بلوکه کرد پزشکیان: ما خودمان، خودمان را تحریم کرده‌ایم / آنهایی که نفت و گاز و سوخت ندارند و این منابع را می‌خرند چگونه زندگی می‌کنند؟ ما اینها را داریم و گرسنه هستیم / صرفه‌جویی ۱۰ درصدی در مصرف انرژی معادل ۱۸ میلیارد دلار است سخنگوی ناوگان الصمود: اسرائیل ۱۳ کشتی ناوگان را تصرف کرد ؛ تعدادی از فعالان حاضر در ناوگان بازداشت شده‌اند ایران: شورای امنیت پذیرش دولت فلسطین را تصویب کند رونمایی از پوستر نمایش «زیرزمین» در تبریز

16
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

تخصیص بیش از ۶۵۰میلیاردتومان اعتبار برای خط آهن بستاد آباد–تبریز

  • کد خبر : 13067
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
تخصیص بیش از ۶۵۰میلیاردتومان اعتبار برای خط آهن بستاد آباد–تبریز
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: تلاش می‌کنیم پروژه احداث خط آهن بستان آباد به تبریز در شهرک خاوران تا قبل از پایان دولت به بهره برداری برسد

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا جواد رحمتی در حاشیه بازدید از پروژه احداث خط آهن بستان آباد به تبریز در شهرک خاوران، اظهار کرد: برای این پروژه در سال جاری ۴۸۰ میلیارد تومان اعتبار درنظرگرفته شده بود، اما تاکنون بیش از ۶۵۰ میلیارد برای آن تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه سعی می‌کنیم که زیرسازی این پروژه حداکثر تا دو ماه آینده تمام شود، ادامه داد: روسازی و ایستگاه این خط آهن در خاوران نیز تا پایان اردیبهشت آینده به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه برای ایستگاه فعلی تبریز هنوز تصمیمی گرفته نشده است، اما اصرار ما این است که این خط آهن زیرسطحی باشد، اضافه کرد: اجرای روسطحی این پروژه جلوی توسعه استان را می‌گرفت و به همین دلیل ما با اجرای روسطحی مخالفت کردیم.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، رحمتی با بیان اینکه سعی می‌کنیم ایستگاه بین خاوران و ترمینال هم برای قطار تبریز-میانه و هم برای حمل و نقل درون شهری استفاده شود، افزود: این فاصله به عنوان ابتدای خط ۳ و انتهای خط ۲ مترو به صورت رینگ وصل و توسط ریل باس پوشش داده می‌شود.

لینک کوتاه : https://tabrizeman.ir/?p=13067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.