اخبار ویژه

امام جمعه تبریز از پروژه مهم قطعه شش آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد دلیل ممنوعیت صادرات ۴۰ کالا به عراق چه بود؟ سراب و تیکمه‌داش آذربایجان‌شرقی جزو سردترین شهرهای کشور شدند جزییات مرگ دانش آموز ۱۴ ساله در مدرسه/ دانش آموز به خاطر تنبیه از سوی مدرسه صبح روز حادثه مجبور شد دور مدرسه بدود عوارض سرمایه‌ گذاری گردشگری در روستاها رایگان شد صادرات ۸۵۴ میلیون و ۳۷۴ هزار دلار کالا از گمرکات آذربایجان شرقی نصیرزاده: ایران و ترکیه می‌توانند الگوی اتحاد کشورهای منطقه باشند بازگشت تحریم‌های بین‌المللی بعد از اسنپ‌بک؛ ترکیه دارایی‌ها و حساب‌های ۲۰ شخص و ۱۸ نهاد ایرانی را بلوکه کرد پزشکیان: ما خودمان، خودمان را تحریم کرده‌ایم / آنهایی که نفت و گاز و سوخت ندارند و این منابع را می‌خرند چگونه زندگی می‌کنند؟ ما اینها را داریم و گرسنه هستیم / صرفه‌جویی ۱۰ درصدی در مصرف انرژی معادل ۱۸ میلیارد دلار است سخنگوی ناوگان الصمود: اسرائیل ۱۳ کشتی ناوگان را تصرف کرد ؛ تعدادی از فعالان حاضر در ناوگان بازداشت شده‌اند

13
مدیر بهره‌برداری شرکت گاز آذربایجان‌شرقی خبر داد:

امدادرسانی به 16 هزار و 874 مشترک گاز طبیعی در یک سال گذشته

  • کد خبر : 38429
  • ۰۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
امدادرسانی به 16 هزار و 874 مشترک گاز طبیعی در یک سال گذشته
در سال 1400 و براساس آمار سامانه امداد مکانیزه شرکت گاز استان، 16 هزار و 874 خدمت امدادی به مشترکین گاز ارائه گردیده است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، خسرو آریان‌پور با اعلام این مطلب گفت: با توجه به مکانیزه بودن فرآیند امدادرسانی گاز و ثبت دقیق آمار و اطلاعات تماس های مردمی، زمان حضور در محل و ارائه خدمات امدادی، هر ساله با بررسی دقیق عملکرد امدادرسانی با هدف ارتقای سطح خدمات، نسبت به تقویت و رفع نقاط ضعف عملکردی اقدام شده و با تعیین اهداف اجرایی، زمان انجام عملیات امدادی نسبت به دوره‌های قبل رو به کاهش است.
وی از رویکرد ویژه امدادرسانی در سال 1400 خبر داد و افزود: از سال گذشته به منظور ارائه خدمات بهینه در کمترین زمان ممکن به مشترکین گاز استان، اکیپ موتور سوار نیز به ناوگان امداد شرکت گاز اضافه شده است.
آریان پور اظهار داشت: در سال گذشته 96 هزار و 488 تماس وارده در سامانه امداد مکانیزه شرکت گاز استان ثبت شده و همکاران پست امداد به طور میانگین پاسخگوی 270 تماس تلفنی به صورت روزانه بوده اند.
وی ادامه داد: بیشترین آمار تماس مشترکین به نشت گاز خفیف یا شدید و درخواست خدمات امدادی مربوط بوده و سایر موارد با فراوانی بالا مربوط به اطلاعات قطعی گاز، بررسی کنتور، درخواست راهنمایی و افت فشار و… بوده است.
مدیر بهره برداری شرکت گاز خاطرنشان کرد: با توجه به تداوم کاهش دما و برودت هوای استان از هفته آخر اسفندماه سال 1400 و ایام تعطیلات نوروزی، کلیه کارکنان متعهد و متخصص پست امداد، به صورت شبانه‌روزی در ارائه خدمات امدادی به مشترکین و کنترل ایستگاه های گازرسانی، در راستای حفظ پایداری گاز مصرفی مشترکین تلاش می‌کنند.

لینک کوتاه : https://tabrizeman.ir/?p=38429

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.