0
معاون هماهنگ کننده فراجا:

انسجام فرهنگی و قومیتی در احساس امنیت جوامع اثرگذار است

  • کد خبر : 81779
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۹
انسجام فرهنگی و قومیتی در احساس امنیت جوامع اثرگذار است
معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: انسجام فرهنگی و قومیتی در احساس امنیت جوامع اثرگذار است، پلیس در کنار اقدامات انتظامی و کنترل جرایم می تواند با آگاه سازی افراد جامعه احساس امنیت را در شهروندان ارتقاء دهد.

سردار”حمیدرضا اشراق” روز چهارشنبه در جلسه کمیسیون پشتیبانی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی در خصوص بررسی مشکلات و نیازمندی های فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی اظهار کرد: جامعه شناسان این اعتقاد را دارند که احساس امنیت از خود امنیت مهمتر و حساس تر است زیرا که احساس امنیت و آرامش شهروندان مهمترین مولفه برای زندگی در جوامع است.
وی گفت : موضوع دیگری که می تواند باعث افزایش احساس امنیت شهروندان در جامعه شود رفتار و برخورد ماموران پلیس با مردم است، رفتارهای شایسته و برخورد کریمانه با ارباب رجوع و مردم می تواند برای پلیس سرمایه اجتماعی باشد .
معاون هماهنگ کننده با اشاره به آیه “اشداء علی الکفار و رحماء بینهم ” خاطرنشان کرد: اقتدار و رافت باید توام در پلیس باشد اقتدار و صلابت در برابر مجرمان و هنجارشکنان و رافت و مهربانی در برابر مردم و شهروندان لذا نهادینه کردن این موضوع در کارکنان پلیس از وظایف اصلی و خطیر فرماندهان و مسئولان انتظامی است.
اشراق نیروی انسانی را مهمترین سرمایه هر سازمان عنوان کرد و گفت:حفظ و نگهداشت کارکنان از وظیفه همه فرماندهان و مسئولان انتظامی بوده که باید در این خصوص با آموزش های موثر و نظارت و کنترل هدفمند در صیانت و حفظ کارکنان اقدام کرد.
معاون هماهنگ کننده فراجا با استماع مشکلات و نیازمندی های پلیس آذربایجان شرقی دستورات لازم را برای رفع مشکلات و رفع نیازمندی ها صادر کرد.

لینک کوتاه : https://tabrizeman.ir/?p=81779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.