3
همزمان با روز و هفته ملی حمل و نقل صورت می‌گیرد؛

ثبت‌نام از رانندگان حمل بار و مسافر بین شهری در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان

  • کد خبر : 10781
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
ثبت‌نام از رانندگان حمل بار و مسافر بین شهری در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر آذربایجان شرقی از ثبت‌نام رانندگان حمل بار و مسافر بین شهری ساکن در روستا، مناطق عشایری و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، محمد نظری، ضمن گرامیداشت روز و هفته ملی حمل و نقل با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: براساس قانون استفساریه مصوب مجلس شورای اسلامی در مورخه هفتم بهمن ماه ۱۳۸۶، رانندگان حمل بار و مسافر بین‌ شهری به شرط سکونت در روستاها، مناطق عشایری و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت می‌توانند با عضویت در صندوق از مزایای بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی ومستمری بازماندگان بهره‌مند شوند.
وی با بیان اینکه این دسته از رانندگان با سطح درآمدی ۸ مبنای کسر حق بیمه سالانه صندوق، مجاز به نام نویسی هستند، گفت: این سطح برای سال‌جاری مبلغ ۲۵ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال تعیین شده است و براساس قانون، ۵ درصد این مبلغ معادل ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال برعهده راننده متقاضی عضویت و ۱۰ درصد معادل ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال از سوی دولت به عنوان یارانه غیرنقدی در این بخش تامین اعتبار و پرداخت می‌شود.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر استان ادامه داد: مجموع آمار رانندگان حمل بار و مسافر بین شهری بیمه‌شده آذربایجان‌شرقی هم اکنون ۱۹ هزار و ۷۴۱ نفر می‌باشد.
نظری خاطرنشان کرد: کلیه رانندگان ۱۸ تا ۵۰ ساله حمل بار و مسافر بین شهری می‌توانند با همراه داشتن مدارک هویتی و با مراجعه به کارگزاری‌های معتبر صندوق در سطح استان بیمه شوند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=10781

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.