7
معاون نوآوری و فناوری پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی:

عقد ۲۳ قراداد فروش فناوری با صنایع در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 10934
  • ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
عقد ۲۳ قراداد فروش فناوری با صنایع در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی
معاون نوآوری و فناوری پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از امضا و مبادله 23 قرارداد فروش فناوری در سال جاری به منظور تامین دانش فنی، قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنایع سازمان های استان توسط محققین و فناوران پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، کیانی افزود: در سال گذشته با ایجاد ارتباط بین فناوران مستقر در پارک و مراکز رشد با صنایع و سازمان های مختلف استان و تمرکز بر تحقیقات کاربردی در حوزه فناوری وتولید، توانسته ایم   ۲۳ قرارداد فروش فناوری  به ارزش تقریبی ۳۹ میلیارد ریال  با صنایع و سازمان های استان  مبادله کنیم.
به گفته وی هم اکنون مراحل نهایی مبادله  ۲۹  قرارداد جدید فروش فناوری با صنایع و سازمان ها در حال اجراست  و با افزایش عقد قراردادها شاهد توسعه بیشتر ارتباط فی مابین فناوران مستقر در پارک  و صنعت خواهیم بود.
معاون نوآوری و فناوری پارک، در تشریح عملکرد  دپارتمان بازاریابی و تجاری سازی پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: دپارتمان بازایابی و تجاری سازی پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی درسه  بخش مالکیت فکری، دفتر انتقال تکنولوژی (TTO) و  واحدبازاریابی و تجاری سازی با هدف تسهیل فرایند تجاری سازی و فروش محصولات شرکت های فناور و دانش بنیان فعالیت می کند.
وی اظهار کرد: در سال ۹۸،  ۶۲ موافقت نامه در اولین نمایشگاه چالش ها و نیازهای صنایع و سازمان های آذربایجان شرقی، ۶۴ موافقت نامه در هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی و ۱۰ موافقت نامه در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری کشور توسط دپارتمان بازاریابی پارک با صنایع و سازمان ها مبادله شده است و با هماهنگی طرفین مراحل اجرای این موافقت نامه ها در حال انجام است.
کیانی  با تاکید بر قرار گرفتن پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در وندورلیست سازمان ها  بیان کرد: پارک علم و فناوری هم اکنون در لیست تامین کنندگان شرکت های مس سونگون، پتروشیمی تبریز و  سازمان قطار شهری تبریز قرار دارد.
وی اظهار کرد: در سال گذشته  ۲۳۰۰  نفر ساعت دوره آموزشی تخصصی در زمینه های مختلف روش های بازاریابی و مارکتینگ برا ی  شرکت های فناور مستقر در پارک برگزارشده است  و بیش از ۱۲۰۰ نفر ساعت مشاوره در زمینه های بازاریابی، مالی و حقوقی به شرکت ها ارائه شده است. دکتر کیانی تعداد اختراعات ارزیابی شده در دفتر مالکیت فکری را ۶۱ مورد عنوان کرد .
دپارتمان بازاریابی و تجاری سازی پارک  علم و فناوری آذربایجام شرقی ،  خرداد  ماه سال ۱۳۹۸  با حضور مدیر کل فناوری و برنامه ریزی  وزارت علوم تحقیقات و فناوری آغار به کار کرده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=10934

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.