10

هیچ کس مسئولیت قطعی دوازده ساعته برق شهرک سرمایه‌گذاری خارجی را نمی‌پذیرد!

  • کد خبر : 12436
  • ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
هیچ کس مسئولیت قطعی دوازده ساعته برق شهرک سرمایه‌گذاری خارجی را نمی‌پذیرد!
مدیرعامل شهرک سرمایه‌گذاری خارجی تبریز گفت: هیچ ارگانی و نهادی، مسئولیت قطعی‌های ۱۲ ساعته برق در شهرک سرمایه‌گذاری خارجی را برعهده نمی‌گیرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، تاری با بیان مطلب فوق اظهار داشت: روزها شاهد قطعی دوازده ساعته برق در شهرک سرمایه‌گذاری خارجی هستیم و شخصا بارها با فرمانداران تبریز و شبستر و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان به دفعات صحبت کرده و اعتراض اهالی شهرک و میزان ضرر و زیان‌های قطعی برق را به سمع و نظرشان رسانده‌ام اما تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

وی با گلایه از بی‌توجهی شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان نسبت به خطرات و مشکلات قطع بی‌رویه برق در این شهرک، افزود: علیرغم پیگیری‌های مکرر، متاسفانه هیچ ارگانی مسئولیت این مشکل بزرگ را برعهده نمی‌گیرد.

مدیرعامل شهرک سرمایه‌گذاری خارجی تبریز ادامه داد: بر اثر قطعی یکباره برق، خطر انفجار بر اثر مواد مورداستفاده در برخی از کارخانجات این شهرک وجود دارد. معلوم نیست حتما باید حادثه ای رخ دهد تا مسئولین به این امر مهم توجه نشان دهند؟

تاری در خاتمه سخنانش خاطرنشان کرد: چرخ کارخانجات بر اثر قطعی برق باز ایستد و این امر خسارات هنگفتی به واحدهای تولیدی و صنعتی وارد می‌کند. بطوری که بسیاری از کارخانجات بر اثر این سهل‌انگاری تعطیل و کارخانجات فعال موجود نیز با مشکلات عدیده مواجه شده‌اند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=12436

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.