7
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی:

با عاملان تضییع حقوق عامه قاطعانه برخورد می شود

  • کد خبر : 12496
  • ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
با عاملان تضییع حقوق عامه قاطعانه برخورد می شود
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: حفاظت از حقوق عامه جزو اولویت های دستگاه قضایی بوده و با کسانی که موجب تضییع حقوق عامه شوند بر اساس قانون قاطعانه برخورد می شود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان شرقی موسی خلیل الهی در دیدار با مدیر کل حفاظت محیط زیست استان با بیان اینکه بهره مندی از اراضی ملی و جنگل‌ها و مراتع و آب و هوای پاک حق همه مردم است، اظهار داشت: یکی از تکالیف و اولویت های دستگاه قضایی حفظ حقوق عامه بوده که موضوع حفاظت از اراضی ملی و جنگل ها و دیگر منابع طبیعی از جمله مصادیق حقوق عامه به شمار می رود.

وی افزود: حفاظت از آن جزو اولویت های دستگاه قضایی بوده و اجازه تضییع حق مردم در بهره مندی از آب و هوای سالم و پاک و دست اندازی سودجویان به منابع طبیعی داده نمی شود و کسانی که موجب تضییع حقوق عامه شوند بر اساس قانون قاطعانه برخورد می شود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با بیان اینکه در راستای حفاظت از حقوق عامه و پیشگیری از تضییع آن همه دستگاه های مربوط مکلف هستند، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در کنار اداره کل حفاظت از محیط زیست استان بوده و به منظور حفاظت از حقوق عامه آماده ارائه همکاری های لازم است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=12496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.