4
یادداشت/

در حاشیه وعده پاداش شورا و شهرداری به تیم تراکتور آذربایجان

  • کد خبر : 12554
  • ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
در حاشیه وعده پاداش شورا و شهرداری به تیم تراکتور آذربایجان
در روزگاری که وزارت ورزش و حتی فدراسیون فوتبال از تیم‌هایی مثل تراکتور حمایت نمی‌کنند چه ایرادی دارد شورای شهر و شهرداری هر از گاهی از این تیم حمایت و حتی جانبداری کند؟

تبریزمن – مهدی حافظ زاده: قول پاداش و تشویق شهرداری و شورای شهر تبریز به بازیکنان تراکتور با هدف روحیه بخشیدن به این تیم آن هم در بازی حساس با استقلال که از زبان دکتر دبیری رئیس شورا بیان شده از سوی برخی فعالین رسانه مورد نقد واقع شده است.

در این که شهرداری‌ها به علت عدم کنترل هزینه‌های زائد و غیرضروری همیشه با مشکلات مالی روبرو بوده و هستند شکی نیست. اما آیا این بهانه کافیست شورای شهر که باید مجری خواسته‌های شهروندانش باشد از روحیه دادن به پرطرفدارترین تیم فوتبال آسیا خودداری کند؟

در شرایطی که وزارت ورزش و جوانان همیشه حامی تیم‌های استقلال و پیروزی تهران بوده و هست و دولت نیز که کما فی‌السابق با مشکلات مالی مواجه هست و ما ترکزبانان از این رویه انتقاد داریم چه ایرادی دارد شهرداری بخشی از عوارض خودمان را صرف تیم محبوب آذربایجان کند؟!

این روزها عده‌ای به هر بهانه‌ای به شورا و شهرداری حمله می‌کنند و غافل از این هستند که بسیاری از طرح‌ها و اقدامات عمرانی، فرهنگی و اجتماعی بلدیه و شورای شهر قابل تقدیر است.
تشویق بازیکنان تیم تراکتور و دادن پاداش به آنها در صورت شکست دادن استقلال را نباید به بهانه داشتن رنگ و بوی تبلیغاتی سرزنش کرد بلکه این امر جای تحسین و تقدیر دارد.

دوستان منتقد لطفا بفرمایند؛ در روزگاری که وزارت ورزش و حتی فدراسیون فوتبال از تیم‌هایی مثل تراکتور حمایت نمی‌کنند چه ایرادی دارد شورای شهر و شهرداری هر از گاهی از این تیم حمایت و حتی جانبداری کند؟

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=12554

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.