8

سخنان رهبری لزوم بزرگداشت شیخ محمدخیابانی را دوچندان کرد

  • کد خبر : 14592
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
سخنان رهبری لزوم بزرگداشت شیخ محمدخیابانی را دوچندان کرد
مسئول ستاد بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ شهید محمد خیابانی گفت: سخنان امروز مقام معظم رهبری در خصوص شخصیت‌های پیشرو و تحول آفرین، لزوم بزرگداشت رجالی چون شیخ محمدخیابانی را دوچندان کرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی همایش بین‌المللی شیخ شهید محمدخیابانی با اشاره به جایگاه وشخصیت شیخ شهید در تاریخ مبارزاتی ایران و آذربایجان اظهار داشت: سخنان امروز مقام معظم رهبری در مورد شخصیت‌های پیشرو و تحول آفرین لزوم بزرگداشت رجالی چون شیخ شهید محمدخیابانی و دیگر بزرگان ایران و آذربایجان را دوچندان کرد.

وی افزود: بعد از آغاز فعالیت ستاد بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمدخیابانی اقدامات ارزشمندی برای تبیین این شخصیت تاریخی انجام گرفته است.

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت شیخ محمد خیابانی نیز در این نشست با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف علمی و فرهنگی توسط این ستاد گفت: تاکنون سه کارگاه هنری و ادبی و پنج پیش همایش با موضوعات مربوط به ابعاد شخصیت شیخ شهید خیابانی برگزار شده است و ششمین پیش همایش با موضوع “شیخ شهید محمد خیابانی؛ معلم تحول‌آفرین و هویت ساز” فردا با حضور معلمان و دانش آموزان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی افزود: در کنار پیش همایش های علمی، برنامه‌های هنری نیز با هدف تولید محتوا از تاریخ زندگی شیخ شهید محمد خیابانی برگزار و در حال اجرا می باشد.

دکتر آقاپور؛ عضو کمیته علمی ستاد بزرگداشت شیخ شهید محمد خیابانی نیز در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این کمیته گفت: استقبال مجامع علمی از فراخوان مقاله این همایش بین‌المللی کم نظیر بود.

مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در خصوص بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ شهید محمد خیابانی گفت: رییس مجلس شورای اسلامی شخصا پیگیر و علاقمند برنامه‌های ستاد بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ شهید محمدخیابانی می‌باشند.

دکتر نگاهداری گفت: تلاش می کنیم در تداوم برنامه‌های ستاد بزرگداشت شیخ شهید محمد خیابانی همایش اصلی نیز در تبریز و تهران و شبستر در شأن این شخصیت مبارز برگزار شود.

شایان ذکر است؛ نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی همایش بین‌المللی شیخ شهید محمد خیابانی با حضور رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی و مدیر‌کل روابط عمومی و امور فرهنگی مجلس شورای اسلامی دیروز در محل دفتر رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=14592

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.