به گزارش آژانس خبری تبریزمن، آرمان خالقی در جمع اصحاب رسانه آذربایجانشرقی اظهار داشت: بخش عمده مشکلات بخش خصوصی در تعامل با ارباب جراید و رسانههای گروهی حل می شود.
وی با تاکید بر لزوم ایجاد فضای همکاری و ارتباط دوسویه بین بخش صنعت و معدن با رسانهها گفت: متاسفانه بخش خصوصی از قدرت رسانه ای برای بیان مشکلات و رفع موانع فعالیت خود غافل مانده است.
خالقی با بیان اینکه خانه صنعت و معدن تشکلی نوپا محسوب شده و عمر فعالیت آن به دو دهه میرسد افزود: گرچه این مجموعه در تهران با راهاندازی واحد روابطعمومی و بکارگیری مشاوران مطبوعاتی درصدد ایجاد تعامل و ارتباط با رسانه بود اما واحدهای استانی از این ظرفیت مغفول ماندهاند.
قائم مقام خانه صنعت و معدن ایران بر لزوم پاسخگویی مسئولان تشکلهای صنعت و معدن در سراسر کشور تاکید کرد و یادآور شد: اگر پاسخگویی و اطلاع رسانی صورت نگیرد و ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته، چالشها و محدودیتهای بوروکراتیک بیان نشود، نمیتوان انتظار حل مشکلات را داشت.
وی با بیان اینکه مجمع خانه صنعت و معدن کشور با حضور ۳۱ عضو از تشکلهای استانی تشکیل میشود تصریح کرد: این مجموعه تمام تلاش خود را برای مشاوره به دولت و مجلس در تدوین سیاست های صنعت و معدن و تسهیل قوانین به کار بسته است.
آرمان خالقی با تاکید بر اینکه خانه صنعت و معدن قصد دارد به مقوله مسئولیت اجتماعی به صورت جدی وارد شود خاطرنشان کرد: انتقال پول موسسات اقتصادی به حوزه فرهنگ نیاز به اصلاح قوانین دارد و تا زمانیکه فعالیتهای فرهنگی مشمول معافیتهای مالیاتی نشود، بخش صنعت و معدن کمتر به این موضوع ورود خواهند کرد.