9

کاپیتان ماشین‌سازی تبریز جدا شد

  • کد خبر : 15503
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
کاپیتان ماشین‌سازی تبریز جدا شد
اکبر آفاقی، کاپیتان تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز با فسخ قرارداد خود با این تیم از جمع سبزپوشان جدا شد.

به گزارش تبریزمن به نقل از ایرنا، آفاقی ۲۹ ساله از ابتدای فصل جدید لیگ برتر از تیم  نفت مسجدسلیمان به ماشین سازی منتقل شد و در تمامی بازی های این تیم در لیگ برتر جزو نفرات ثابت بود، اما بنا به دلایلی که هنوز مشخص نیست از جمع سبزهای تبریز جدا شد.

گفته می شود مسایل مالی دلیل فسخ قرارداد آفاقی با ماشین سازی بوده و به احتمال فراوان مس رفسنجان مقصد بعدی این بازیکن تبریزی است.

سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با تایید این خبر، اظهار داشت: آفاقی روز گذشته اقدام به فسخ قرارداد با باشگاه کرد و در تمرینات تیم نیز شرکت نمی کند.

کاظم محمودی افزود: در روزهای اخیر با صلاح دید کادر فنی، چند نفر از بازیکنان جوان و امید تیم های پرسپولیس و تراکتور جذب شده اند که انتظار می رود با روند کنونی ماشین سازی بتواند خود را از قعر جدول جدا کند و به نگرانی های هواداران خاتمه دهد.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت و کادر فنی ماشین سازی تمایم تلاش خود را برای برون رفت از شرایط کنونی به کار بسته است، یادآوری کرد: شرایط بسیار سخت و پیچیده ای بر باشگاه حاکم است، اما برای رهایی تیم از وضعیت کنونی امیدواریم.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز از هفته ۱۷ لیگ برتر روز شنبه ۱۶ اسفند در یک بازی مهم و حساس در اصفهان به مصاف ذوب آهن این شهر می رود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=15503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.