10
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی تبریز اهداف کمّی برق امید را تشریح کرد:

کاهش ۱۰ درصدی تعداد مشترکان الگوی پرمصرف

  • کد خبر : 18155
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
کاهش ۱۰ درصدی تعداد مشترکان الگوی پرمصرف
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با تشریح اهداف کمّی طرح برق امید در سال 1400 گفت: طبق اهداف این طرح، کاهش 10 درصدی تعداد مشترکان پرمصرف در بازه‌ی زمانی پیک بار را در برنامه‌ی کاری خود داریم.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن ، عادل کاظمی با بیان اینکه طرح برق امید از سال گذشته آغاز شده است و هدف آن بهبود الگوی مصرف در بخش خانگی است، افزود: به منظور استفاده‌ی حداکثری از ظرفیت برق امید در کاهش پیک بار سال ۱۴۰۰، اهداف کمّی برق امید برای کاهش پیک بار سال جاری و نحوه‌ی محاسبه‌ی آن مشخص شده است.

کاظمی ادامه داد: براین اساس کاهش ۱۰ درصدی تعداد قبوض صادره در الگوی پرمصرف در بازه‌ی زمانی پیک بار از ابتدای تیرماه تا پایان مهرماه و انتقال آن به الگوهای کم‌مصرف و خوش‌مصرف در مقایسه با دوره‌ی مشابه سال قبل، هدف اصلی برق امید است.

وی همچنین به نحوه‌ی محاسبه‌ی شاخص ارزیابی الگوی مصرف در سال جاری اشاره کرد و گفت: به منظور ارزیابی عملکرد، کلیه‌ی قبوض صادره که تاریخ قرائتشان متعلق به زمان پیک بار تابستان باشد در سه الگوی کم‌مصرف، خوش‌مصرف و پرمصرف تفکیک شده و پس از مقایسه با مصرف آنها در سال ۹۹، به نسبت تغییر حاصله، شاخص عملکرد منظور خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=18155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.