3

آیین‌های هفته ملی کودک در تبریز برگزار می‌شود

  • کد خبر : 27458
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
آیین‌های هفته ملی کودک در تبریز برگزار می‌شود
آیین‌های هفته ملی کودک با شعار "حال خوش کودکی رنگ خوش زندگی" با مشارکت شهرداری تبریز و در سطح استان آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن ، همزمان با هفته کودک و با مشارکت شهرداری تبریز و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، طی روزهای ۱۶ الی ۲۲ مهر آیین‌های هفته ملی کودک با شعار “حال خوش کودکی رنگ خوش زندگی” در سراسر استان آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، در راستای تحقق اهداف شعار این هفته، برنامه‌های گسترده، جذاب و متنوعی تدارک دیده شده است که با همکاری شهرداری تبریز و دستگاه‌های عضو ستاد هفته ملی کودک، برگزار خواهد شد.

معرفی و تجلیل از کودکان فعال در عرصه‌های هنری و ادبی، اجرای ۱۰ها برنامه فرهنگی هنری از قبیل مسابقه، سرود، قصه‌گویی و کارگاه‌های متنوع هنری و ادبی به‌صورت حضوری و مجازی، برگزاری آیین تجلیل از فعالان حوزه کودک در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی، حضور در مزار شهدا و بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب اسلامی، حضور در تعدادی از روستاهای محروم و اهدای کتاب و اقلام فرهنگی به کودکان این مناطق، تجلیل از پرستاران بیمارستان کودکان و برپایی نمایشگاه آثار منتخب هنری کودکان استان در تبریز و دیگر شهرهای استان، اجرای برنامه‌های مشترک در موضوعاتی نظیر اهمیت آب و تغذیه سالم با مشارکت شیلات و آب منطقه‌ای از جمله برنامه‌های هفته کودک هستند.

همچنین دیدار و گفت‌وگوی کودکان با ائمه جمعه و فرمانداران شهرهای استان و برگزاری نشست‌های مجازی با حضور کارشناسان امر برای خانواده‌ها در موضوعاتی نظیر رسانه، باورهای دینی، محیط زیست ایمنی و سلامت کودکان از دیگر برنامه‌های هفته ملی کودک در استان هستند.

روابط عمومی شهرداری تبریز؛ انتظار می‌رود با اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده بخش مهمی از اهداف مورد نظر هفته ملی کودک به‌ویژه در زمینه توجه به حقوق شهروندی کودکان و زمینه‌سازی مناسب برای برنامه‌ریزی‌های کلان فرهنگی محقق شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=27458

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.