11
شهرام دبیری:

امنیت سرمایه‌گذاری باعث توسعه و رونق اقتصادی استان می‌شود

  • کد خبر : 30067
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۴۲
امنیت سرمایه‌گذاری باعث توسعه و رونق اقتصادی استان می‌شود
رییس شورای اسلامی استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: تامین امنیت سرمایه‌گذاران و تلاش برای جذب فعالان اقتصادی با استفاده از ظرفیت جامعه موجب حرکت استان در مسیر توسعه پایدار و رونق اقتصادی می‌شود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، شهرام دبیری در دیدار اعضای شورای اسلامی استان با فرمانده سپاه عاشورا ضمن تبریک به فرمانده جدید ( سردارعباسقلیزاده) عنوان کرد: فعالیت های بی بدیل سپاه در عرصه دفاع مقدس و سازندگی بسیار تحسین بر انگیز است، تلاش های این نهاد در کلیه عرصه های امنیتی، اقتصادی و سیاسی بسیار پر رنگ بوده و زبانزد عام و خاص است.

وی در ادامه در خصوص نقش شورای اسلامی استان نیز بیان کرد: شورای استان نیز در اقدامات خاصی را انجام داده و اکنون از سپاه به عنوان نهادی امنیتی خواهان کمک برای افزایش امنیت سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

سردار عباسقلیزاده، فرمانده جدید سپاه عاشورای استان نیز در این دیدار سهم شوراها را به عنوان نهادی مردمی در عرصه سازندگی مهم توصیف کرده و افزود: سپاه آماده است در کنار شورا در خدمت مردم باشد.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود توضیح داد: اگر بتوانیم به شعار مقام معظم رهبری جامعه عمل بپوشانیم می توانیم شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه سازندگی و اقتصادی باشیم.

سردار عباسقلیزاده در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: باید از عواملی که باعث فرار سرمایه گذار می شود جلوگیری و از سیاست‌زدگی دوری گزیده و با حذف لابیگری زمینه رشد سرمایه گذاری در بخش خصوصی را فراهم کنیم .

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=30067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.