3
برسد به دست آقای سرپرست

بفرمایید چه کسی تیم را می بندد؟!

  • کد خبر : 33221
  • ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
بفرمایید چه کسی تیم را می بندد؟!
تراکتور این روز ها در میان خلف وعده های مسئولینش میتوان گفت بحرانی ترین روزهای حیات خود را سپری می کند.

سرویس ورزشی تبریزمن؛ تراکتوری که در سال ۹۷ میان آمال و آرزوهای فراوان به محمدرضا زنوزی مطلق واگذار شد، با خلف وعده هایی که به خود میبیند حالا در سال چهارم مالکیت بخش خصوصی، برای بقا در لیگ برتر می جنگد.

کاظم محمودی منتقد سابق و سرپرست فعلی قرمزهای آذربایجان که پیش از انتصاب به سمت سرپرستی تراکتور همواره شرایط تراکتور را مورد انتقاد قرار می داد حالا در مواجهه با مشکلات تراکتور رویکردی متفاوت از خود نشان می دهد.

در شرایطی که پیشتر محمودی در اولین مصاحبه های خود به عنوان سرپرست تراکتور برخلاف انتقادات قبلی خود از این تیم عنوان کرده بود تراکتور حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت اما این تیم در پایان هفته یازدهم با ۱۱ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول جای دارد تا اعتراضات پرشور ها به اوج خود برسد

محمودی حالا در قامت سرپرست نماینده آذربایجان در مقابل اعتراض هواداران میگوید: به کسی فحش دهید که تیم را بسته است!

حال باید این سوال از آقای سرپرست پرسیده شود که دقیقا چه کسی تیم را میبندد؟!

اگرچه محمودی در مصاحبه خود با تبریزمن عنوان کرده بود تمامی بازیکنان با نظر فیروز کریمی و پیش از آن فراز کمالوند جذب شده اند اما مهدی نادری نسب، یکی از اعضای کادر فنی تراکتور در زمان سرمربیگری فیروز کریمی با رد این موضوع گفت ما اصلا نفهمیدیم چه کسی تیم را بست!!

حالا در خواست عموم هواداران تراکتور از منتقد سابق و سرپرست فعلی تراکتور این است که کسی که تیم را می بندد را معرفی کند؟! تا هواداران بی پرده بدانند به چه کسی باید معترض شوند.

بدون شک عاملیت شرایط حال حاضر را نه میتوان به فیروز کریمی، نه سولدو و نه حتی فراز کمالوند نسبت داد چرا که روند نزولی تراکتور طی فصول گذشته در جریان بوده و با تغییرات پی در پی مدیریتی و کادر فنی نیز بهبود نیافته است که به وضوح نشان می دهد سرچشمه تمام مشکلات اشخاص دیگری هستند که در طول فصول گذشته بدون تغییر مانده اند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=33221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.