4
نشست دوباره مسئولان تراکتور با سولدو

دغدغه هواداران به سرمربی منتقل شد

  • کد خبر : 33242
  • ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
دغدغه هواداران به سرمربی منتقل شد
به دنبال نتایج ضعیف هفته‌های اخیر تراکتور و گلایه و نگرانی هواداران، بنا به درخواست کانون هواداران از مدیرعامل باشگاه تراکتور، امروز (شنبه) جلسه‌ای میان مسئولان این باشگاه با «زوانیمیر سولدو» برگزار شد.

در این جلسه که معاون فرهنگی، رئیس کانون هواداران و مدیر تیم تراکتور نیز حضور داشتند، نگرانی و دغدغه هواداران در رابطه با شرایط تیم به سولدو منتقل شد. همچنین از وی درخواست شد که برای رفع کاستی‌ها، بهبود شرایط، رفع نقاط ضعف، برطرف شدن دغدغه هواداران و در نهایت حضور قدرتمند در ادامه مسابقات تدابیری اتخاذ کند.

حسین کریمی، رئیس کانون هواداران باشگاه تراکتور درخصوص جزئیات این جلسه با بیان اینکه آقای سولدو قول داد با تقویت تیم، آماده‌سازی جسمی‌ و تاکتیکی بازیکنان و همچنین رفع نقاط ضعف شاهد تراکتور متفاوت و پرقدرت در نیم‌فصل دوم باشیم، اظهار داشت: تا فرارسیدن تعطیلات نیم‌فصل، باید شرایط مدیریت شود تا تیم حداکثر امتیازات را کسب کند.

وی درباره دلیل عدم تقویت تیم در مقطع فعلی، توضیح داد: با توجه به درخواست هواداران در این خصوص نیز با آقای سولدو صحبت کردیم که براساس گفته ایشان در مقطع فعلی بازیکن خارجی و داخلی تراز اولی که بتواند در ترکیب تیم قرار بگیرد و گره‌ای از کارمان باز کند، وجود ندارد و اکثر بازیکنان آزاد یا مشکل بدنی و مصدومیت دارند و یا مدت‌هاست که از شرایط مسابقه به دور هستند و استفاده از آنان در ترکیب تیم زمان‌بَر خواهد بود، به همین دلیل باید بازیکنی به تیم اضافه شود که یک سر و گردن از بازیکنان فعلی بالاتر باشد و در چنین شرایطی باید از بازیکنان موجود بهره‌وری حداکثری داشته باشیم.

کریمی‌ با اشاره به یکی دیگر از دغدغه‌های هواداران، درباره شائبه دخالت افرادی از بیرون باشگاه در رابطه با ترکیب تیم و عدم حضور برخی بازیکنان، بیان داشت: سولدو درخصوص این موضوع به صراحت اعلام کرد که تمامی‌ این شایعات کذب محض است و اجازه دخالت افراد غیر فنی در کارم را نمی‌دهد و چنین شرایطی را قبول نمی‌کند.

وی در پایان از هواداران درخواست کرد که در شرایط کنونی از کادر فعلی حمایت کنند و ابراز امیدواری نمود تا در نیم‌فصل دوم با ترمیم نقاط ضعف و تقویت تیم، شاهد تراکتور متفاوت و پرقدرتی باشیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=33242

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.