4

افتتاح دفتر استانی مجمع عالی حکمت اسلامی در تبریز

  • کد خبر : 35619
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
افتتاح دفتر استانی مجمع عالی حکمت اسلامی در تبریز
چهارمین دفتر استانی مجمع عالی حکمت اسلامی کشور در تبریز افتتاح شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، دبیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی کشور گفت: در خصوص کنگره بین‌المللی علامه طباطبایی از ۷ سال قبل، ویژه برنامه‌هایی به مناسبت بزرگداشت ایشان برگزار می‌کردیم که بیش از ۱۱۶ برنامه علمی در ۷ جلسه برگزارشده که این ۱۱۶ برنامه در قالب یک کتاب منتشر می‌شود.

خراسانی افزود: از آبان سال ۹۹ طرح برگزاری کنگره با ۶ هدف اصلی و ۱۲ محور با هدف الگوسازی برای طلاب و دانشجویان و آحاد مردم جامعه برگزار شد و پنج مرکز اصلی برای این کنگره در نظر گرفته‌شده است.

مدیر مجمع عالی حکمت اسلامی شعبه آذربایجان شرقی نیز گفت: کنگره بین‌المللی علامه طباطبایی از آبان ۱۴۰۰ که مصادف با چهلمین سالگرد رحلت ایشان بود آغاز به کار کرد، برنامه‌های کنگره با مشارکت حوزه‌های علمیه کشور و دانشگاه‌های مرتبط، وزارت ارشاد و شورای عالی انقلاب فرهنگی با سه دبیرخانه در سطح کشور پیش‌بینی‌شده است.

حجت‌الاسلام شاهدی افزود: امروز دبیرخانه این کنگره و دفتر مجمع حکمت اسلامی شعبه آذربایجان افتتاح می‌شود برای این کنگره شورای سیاست‌گذاری پیش‌بینی‌شده است چرا که علامه طباطبایی عظمتی دارد که باید بخش‌های علمی و فرهنگی ورود کرده و برنامه‌ریزی داشته باشند و در کنار دانشگاه‌ها و حوزه‌ها یک برنامه فاخر در شان علامه و تبریز در سال ۱۴۰۱ داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در این مدت نشست‌های علمی در آبان ۱۴۰۱ خواهیم داشت و حتی سراغ مراکز فرهنگی و مدارس هم خواهیم رفت و مفاخر دینی را به آینده‌سازان کشورمان معرفی می‌کنیم.

در پایان این مراسم احکام اعضای شورای برنامه‌ریزی و نظارت مجمع عالی حکمت اسلامی شعبه آذربایجان اعطا شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=35619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.