3
با حضور نمایندگان دستگاه‌های اداری انجام شد؛

تشکیل جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر منطقه آزاد ارس

  • کد خبر : 35806
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۵۷
تشکیل جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر منطقه آزاد ارس
جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر منطقه آزاد ارس با حضور صفر شاسفند عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس، یوسف داداش زاده معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری و مدیران بخش های مختلف این سازمان و نمایندگان دستگاه های اداری شهرستان جلفا برگزار شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط‌عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، این نشست به منظور ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران ارس در ایام نوروز و با حضور کمیته های تخصصی ستاد هماهنگی سفر برگزار شد که در این جلسه گزارشی از وضعیت موجود و ارزیابی چگونگی ارائه خدمات به گردشگران نوروزی با در نظر گرفتن دو وضعیت، نورزری با وضعیت آبی کرونا و نیز در شرایط همه گیری کرونا ارائه شد.

عضو هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد ارس در این نشست گفت: به منظور توسعه گردشگری و ایجاد رضایت نسبی در مسافران نیازمند ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات مناسب، متنوع، مفید و بهینه به مسافران گردشگران هستیم.

صفر شاسفند تاکید کرد: تعطیلات نوروز فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت های ارس در حوزه های مختلف گردشگری، اقامتی، تجاری و… است و ضروری است در فرصت باقیمانده همه چالش‌ها، درخواست‌ها و نواقص سال‌های گذشته بررسی و برطرف شود.

یوسف داداش زاده، معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس نیز ضمن تشکر از تمام ارگان هایی که در طول دو سال بعلت شرایط کرونایی در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مجتمع ها و مسافرین در ایام گردشگرپذیر، کمک کار سازمان منطقه آزاد ارس و شبکه بهداشت و درمان شهرستان جلفا بودند گفت: در طول این دوسال بر خلاف رسالتمان، به خاطر حفظ سلامتی مردم و مسافران، مجبور به ایجاد محدودیت هایی بودیم. در حال حاضر نیز ضروری است تمام دستگاه ها برنامه ریزی های خود را با در نظر گرفتن هر دو وضعیت عادی و وضعیت کرونایی انجام دهند.

داداش زاده افزود: با توجه به اینکه در طول دو سال گذشته بعلت شیوع بیماری کرونا و شرایط بد اقتصادی تاثیر مخربی در روحیه مردم گذاشته است نیاز هست تا با برنامه ریزی درست، روحیه شادی و نشاط را به جامعه تزریق کنیم.

براساس مصوبات این جلسه مقرر شد تمامی تمهیدات لازم جهت ارائه هر گونه خدمات به گردشگران در قالب دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا در ایام نوروز در دستور کار بخش های مختلف قرار گیرد.

تشکیل اکیپ بازرسی جهت نظارت بر بازار، بررسی و تقویت وضعیت انتن دهی تلفن همراه و اینترنت، تشکیل اکیپ بازرسی اصناف، نامه نگاری در خصوص افزایش سهمیه آرد ارس در ایام نوروز، نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی، ساماندهی وضعیت پارکینگ های نوردوز و رفع نواقص مربوط به تابلوهای راهنمایی از مهم ترین مصوبات این جلسه بود.

همچنین در این جلسه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مستقر در منطقه شامل فرماندهان نیروی انتظامی، پلیس راه، مدیران اورژانس و هلال‌احمر و مرکز بهداشت، مخابرات و… به بیان گزارشی از اقدامات انجام شده از سوی نهاد متبوع خود پرداختند و بر آمادگی برای ارائه خدمات مناسب به مسافران ورودی به منطقه در صورت مهیا بودن شرایط تأکید کردند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=35806

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.