4
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی خبرداد:

پیشتازی آذربایجان شرقی در آمار تلفات ناشی از مواد محترقه

  • کد خبر : 38141
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
پیشتازی آذربایجان شرقی در آمار تلفات ناشی از مواد محترقه
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: آمارها نشان میدهد استان ما در سال های گذشته در چهارشنبه آخر سال بیشترین مصدوم را در سطح کشور داشته است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، سردار عبدی فرمانده انتظامی استان آذربایجانشرقی صبح امروز طی نشستی با خبرنگاران به ارائه برنامه های پلیس در آستانه عید نوروز و چهارشنبه آخر سال پرداخت.

وی همچنین با ارائه آمار از تلفات و صدمات ناشی از برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال از مردم خواست تا دوشادوش پلیس برای کاهش آسیب های این حوزه تلاش کنند.

فرمانده انتظامی استان با اعلام این خبر که تعداد مصدومین ناشی از برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال در استان در ردیف اول تا سوم کشوری بوده است گفت: امسال نیز باتوجه به اینکه هنوز به چهارشنبه آخر سال نرسیده ایم آمار قابل توجهی از تلفات را در سطح استان شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: در دو انفجار اخیر ۶ نفر جان خودشان را ازدست داده اند، ۹ خانه تخریب شده و ۱۲ خودرو آسیب دیده است. تلفات و آسیب های اتفاق افتاده بعضا غیر قابل جبران است و این موضوع باید محل نگرانی جامعه باشد.

برخی مواد محترقه نیز از مواد مجاز ساخت میشود و به راحتی میتوان آن را در اختیار داشت، در این خصوص نشستی با اتحادیه ها داشتیم تا از فروش مواد ساخت جلوگیری شود.

سردار عبدی در این راستا اظهار داشت: آتشی روشن نکنیم که بعدا نتوانیم آن را خاموش کنیم، پلیس مخالف شادی و نشاط اجتماعی نیست اما شادی نباید موجبات آسیب را فراهم کند.

وی در ادامه گفت: هرکس هنجار شکنی کند به صورت جدی با وی برخورد خواهیم کرد، در این خصوص نیز اشراف اطلاعاتی داریم و در صورت دستگیری با هماهنگی سیستم قضایی فرد مورد نظر را تا پایان تعطیلات تحت نظر خواهیم داشت. البته بیش از هفتاد نفر در این موضوع دستگیر شده اند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=38141

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.