10

استقبال دختران آذربایجان شرقی از آموزش در رشته های بیلیاردی

  • کد خبر : 40122
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱
استقبال دختران آذربایجان شرقی از آموزش در رشته های بیلیاردی
با همت هیات بولینگ و بیلیارد استان آذربایجان شرقی از نخستین جلسه کارگاه حضوری دانش‌افزایی رشته های بیلیاردی ویژه بانوان برگزار شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن ، به نقل از روابط عمومی هیات بولینگ و بیلیارد استان آذربایجان شرقی، دوره استعدادیابی پایه و کارگاه آموزشی رشته بیلیاردی ویژه بانوان با استقبال خوب و قابل توجهی برگزار شد.

دوره استعدادیابی پایه و کارگاه آموزشی رشته بیلیارد ویژه بانوان با مربیگری محمدوند برگزار شد.

‎ میرمحمدی با اشاره به این موضوع که این کارگاه به همت هیات بولینگ و بیلیارد استان آذربایجان شرقی برگزار گردید، افزود: با توجه به تعداد علاقه‌مندان، برای حضور در این کارگاه، تقسیم ‌بندی صورت‌ گرفت و اولین جلسه آن، در باشگاه بیلیارد شقایق و با حضور مربی بانوان برگزار گردید.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری  دوره استعدادیابی پایه و کارگاه آموزشی رشته بیلیارد، ارتقاء جایگاه بانوان در این رشته است و هیات در نظر دارد با برگزاری چنین کارگاه هایی در طول هر فصل، زمینه ای فراهم کند تا موجب رونق این رشته در بین دختران جوان و نوجوان شوند.

‎وی تاکید کرد: هیات بولینگ و بیلیارد استان آذربایجان شرقی، با ابراز خشنودی از استقبال بانوان از دوره استعدادیابی پایه و کارگاه آموزشی رشته بیلیارد، وظیفه خود می داند در کنار برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات ویژه بانوان، در مورد برپایی چنین کارگاه هایی با جدیت و پیگیری بیشتری عمل کند، چرا که قطعا ثمره آن را می توان در موفقیت های آتی و کسب رتبه های برتر در رقابت های پیش رو شاهد باشیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=40122

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.