0

تداوم سناریوی کشته‌سازی در سیستان و بلوچستان؛ رسانه‌های معاند این بار دانشجویان خیالی را کشتند!

  • کد خبر : 47778
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴
تداوم سناریوی کشته‌سازی در سیستان و بلوچستان؛ رسانه‌های معاند این بار دانشجویان خیالی را کشتند!
در امتداد پروژه کشته‌سازی معاندین این بار نوبت به دانشجویان خیالی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رسیده است.

به گزارش تبریزمن به نقل از تسنیم، پس از ناکام ماندن نخستین گام پروژه کشته‌سازی در استان سیستان و بلوچستان توسط رسانه‌های معاند با تکیه بر یک دانش‌آموز خیالی دختر به نام «پارمیس همنوا» که از او به عنوان دانش‌آموز مدرسه «پروین اعتصامی» شهرستان ایرانشهر نام برده و ادعا شد با ضرب و شتم نیروهای نظامی کشته شده و در ادامه با استعلام از آموزش و پرورش مشخص شد چنین فردی اساسا وجود خارجی ندارد؛ حالا این رسانه‌ها در دومین گام سراغ قشر دانشجو رفته‌اند.

رسانه‌های معاند و تجزیه‌طلب در اقدام جدید خود در ساعات اخیر در برخی گروه‌های اجتماعی و فضای مجازی خبر کشته شدن دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به نام «یاسر نارویی» و مفقود شدن دانشجوی پرستاری به نام «علی گمشادزهی» را منتشر کرده‌اند.

این رسانه‌ها مدعی شده‌اند “یک دانشجوی بلوچ در زاهدان در پی تیراندازی افرادی با لباس مبدل شخصی کشته شد؛ هویت این دانشجوی بلوچ، یاسر ناروئی، ۲۵ ساله، فرزند عبدالله و دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی است که در خیابان دانشگاه هدف تیراندازی قرار گرفته است. همچنین یک دانشجوی پرستاری به نام علی گمشادزهی ربوده شده است.”

در این رابطه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان پیرو استعلام خبرنگاران اعلام کرد: ضمن تکذیب این شایعه اعلام می‌شود اساسا فرد و یا افرادی به این نام در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مشغول به تحصیل نیستند.

مدتی است رسانه‌های وابسته به معاندین تجزیه‌طلبان و سلطنت‌طلبان با انتشار مطالبی خلاف واقع و در راستای اجرای پروژه‌های کشته‌سازی، اسامی مختلفی را مطرح و اعلام می‌کنند این افراد در پی تیراندازی نیروهای امنیتی و انتظامی و یا با اصابت ضربات باتوم به سرشان کشته شده‌اند.

در هفته‌های گذشته اسامی مختلفی همچون نیکا شاکرمی، سارینا اسماعیل‌زاده، آرنیکا قائم مقامی، نگین – ع، جوان ۳۱ ساله در اراک، دکتر پریسا بهمنی و مائده جوانفر توسط رسانه‌های وابسته به معاندین منتشر و در خصوص این افراد تجزیه و تحلیل‌های دروغین و در قالب پروژه کشته سازی صورت گرفت که با پیگیری‌های انجام شده کذب بودن این ادعاها مشخص شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=47778

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.