0
وزیر ارتباطات تاکید کرد؛

ضرورت پوشش ارتباطی با کیفیت در مسیر عبور کاروان‌های راهیان نور

  • کد خبر : 48411
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
ضرورت پوشش ارتباطی با کیفیت در مسیر عبور کاروان‌های راهیان نور
وزیر ارتباطات با اشاره بر ضرورت پوشش ارتباطی با کیفیت مسیر عبور کاروان‌های راهیان نور، بر برنامه ریزی برای ارتقای کیفیت ارتباطی استان های گردشگرپذیر شمال کشور تاکید کرد.

به گزارش تبریزمن به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور در ادامه دیدارهای هفتگی خود با نمایندگان مجلس، امروز (دوشنبه) با محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش، الهام آزاد نماینده مردم نائین، خور و بیابانک، حسین رئیسی نماینده مردم میناب، رودان، جاسک و سیریک، علی‌اصغر باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدون‌کنار و رمضان علی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق‌قلا به‌صورت مجزا دیدار و گفت‌وگو کرد.

زارع پور در این دیدارها با اشاره به رویکرد وزارت ارتباطات در حمایت از کسب‌وکارها و رونمایی از طرح حمایت از کسب‌وکارهای اقتصاد دیجیتال کشور، تأکید کرد: در ایام اخیر با توجه به محدودیت ایجاد شده، تمام تلاش وزارت ارتباطات فراهم کردن بستر لازم برای برقراری با کیفیت سرویس‌های داخلی بود، به‌گونه‌ای که خوشبختانه هیچ سرویس داخلی در این مدت قطع یا مختل نشد.

همچنین در این جلسات وزیر ارتباطات با بررسی جزئیات وضعیت ارتباطی روستاهای حوزه انتخابیه نمایندگان، به‌صورت تصادفی با تعدادی از روستاییان این مناطق تماس گرفت تا نظر مردم روستاهای مورد نظر در مورد کیفیت ارتباطات این مناطق را مورد ارزیابی قرار دهد.

زارع پور با اشاره بر ضرورت پوشش ارتباطی با کیفیت مناطق دارای یادمان دفاع مقدس و مسیر کاروان‌های راهیان نور، بر برنامه ریزی برای ارتقای کیفیت ارتباطی استان‌های گردشگرپذیر شمال کشور تاکید کرد.

وی در بررسی جزئیات ارتباط روستاهای حوزه انتخابیه نمایندگان حاضر در جلسات، در مورد روستاهایی که شبکه ارتباطی آنها از کیفیت مناسبی برخوردار نبود، دستور ویژه ای را برای به بررسی علت آن و ارتقای کیفیت این روستاها صادر کرد. در یک مورد نیز با دستور وزیر ارتباطات تیمی از حوزه توسعه ارتباطات روستایی با قید فوریت برای بررسی میدانی و رفع مشکل به منطقه اعزام می‌شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=48411

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.