7

خط خدمت از جنس مردم و علامت انقلابی بودن است/ «آرمان» قطب نمای عمار

  • کد خبر : 48463
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
خط خدمت از جنس مردم و علامت انقلابی بودن است/ «آرمان» قطب نمای عمار
رئیس مرکز تحقیقات و پژوهش دفتر نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: خیانت در مقابل خدمت است. خط خدمت از جنس مردم و علامت انقلابی بودن است و خط خیانت عامل دشمن و و از جنس دشمن است.

به گزارش تبریزمن، حجت الاسلام والمسلمین روح الله بجانی مدیر حوزه علمیه حضرت امیرالمومنین (ع) تبریز  ظهر امروز در جلسه جهاد تبیین که به یاد طلبه شهید آرمان علی وردی، شهدای مدافع امنیت و شهدای شاهچراغ با حضور امت حزب الله، روحانیون و طلاب در مسجد جامع حکم آباد تبریز  برگزار شد،  اظهار کرد: آرمان این طلبه بایسته هر مسئولی باید باشد و هر مسئولی که نگرش و آرمانش نسبت به ولی امر جامعه متفاوت از این شهید باشد لایق و شایسته مسئولیتش نیست.

وی با اشاره به لزوم پاسخگویی مسئولان در خصوص خون شهدا گفت: آرمان سند مظلومیت حوزه و روحانیت است. مگر آرمان چه کرده بود؟ آرمان گناهش این بود که رهرو فاطمه زهرا(س) بود. او همچون فاطمه (س) در راه ولایت و دفاع از ولی خود به شهادت رسید.

مدیر حوزه علمیه حضرت امیرالمومنین (ع) تبریز ادامه داد: العلماءورثه الانبیاء تنها در ولایت و حکومت نیست. تنها در فقه و فتوا نیست. تنها در امامت جامعه نیست. اتفاقا یکی از میراث انبیا برای علما مظلومیت مقتدرانه است. آیا رسول اکرم(ص) کم اذیت شد؟ آیا سر پیامبر(ص)  جسارت نمی کردند؟ آیا لیله المبیت را برای ترور پیامبر(ص) طراحی نکرده بودند؟ آیا پیامبر را ده ها بار مورد تهدید جانی قرار ندادند؟

این استاد حوزه و دانشگاه با انتقاد از برخی مسئولان گفت: این روزها می‌گذرد و باذن الهی به زودی این فتنه‌ها تمام می‌شود ولی فتنه نفوذ و وجود خط خیانت در کشور ادامه دارد و ما باید در مقابل خط خیانت بایستیم. خط خیانت کشور را آسیب پذیر می کند و باید برای حل مشکلات بعدی و پیشگیری از فتنه‌های آتی افراد خائن و نفوذی را از بدنه انقلاب حذف کنیم.

رئیس مرکز تحقیقات و پژوهش دفتر نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی ادامه داد: خیانت در مقابل خدمت است. خط خدمت از جنس مردم و علامت انقلابی بودن است و خط خیانت عامل دشمن و و از جنس دشمن است.

وی در پایان با اشاره به جنایت تروریستی شاهچراغ گفت: شاهجراغ صحن درسی برای ملت ایران بود. اگر امنیت آسیب ببیند وقتی دشمن فرصت پیدا کرد به کودک و پیر و جوان و به زن و مرد رحم نخواهد کرد. به صراحت می گویم اگر این ناکسان بر امت غلبه کنند، زنان و دختران را به کنیزی برده و در بازار برده فروشان به حراج می گذارند. اگر مردم دنبال رفاه هستند باید امنیت پایدار داشته باشند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=48463

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.