8

سن ایچ به کام مس

  • کد خبر : 48865
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
سن ایچ به کام مس
تیم‌های فوتسال مس سونگون ورزقان و سن ایچ ساوه در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور از ساعت ۱۶ امروز (پنجشنبه) در سالن پورشریفی تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان سعید تقی پور توانستند با برتری ۶ بر یک سه امتیاز دلچسب خانگی را از آن خود کنند.

به گزارش تبریزمن، مسی‌ها پس از باخت سنگینی که هفته پیش مقابل گیتی پسند محتمل شدند، برای بقا در صدر جدول چاره‌ای جز برد در دیدار برابر نماینده ساوه نداشتند. شاگردان تقی پور با درک کامل این موضوع نمایش خوبی را در برابر سن ایچ از خود ارائه داده و توانستند با کسب سه امتیاز این دیدار در صدر جدول رده بندی ابقا شده و بی چون و چرا قهرمان نیم فصل اول رقابت ها شوند.

لاله‌های نارنجی آذربایجان در نیمه نخست بازی با گل‌های مرتضی عزتی، سالار آقاپور و مجتبی پارساپور با برتری ۳ بر صفر راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم بازی، وحید ندری با بازکردن دروازه علیرضا صمیمی توانست یکی از گل،های خورده‌ی میهمان را جبران کند، اما این گل برای بازگشت سن ایچ به بازی کافی نبود، مسی ها در ادامه توانستند توسط حمید احمدی، مهدی جاوید و حسین سبزی سه گل دیگر را هم وارد دروازه حریف کنند تا بازی با برتری ۶ بر یک میزبان به پایان رسیده و مس با کسب سه امتیاز شیرین خانگی از این بازی ۳۳ امتیازی شده و قهرمان بی حرف و حدیث نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر فوتسال شوند.

لاله‌های نارنجی آذربایجان با کسب سه امتیاز این بازی، ۳۳ امتیازی شده و صدرنشین باقی ماندند، سن ایچ ساوه نیز کماکان با ۲۸ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=48865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.