1
وحیدی خبر داد؛

استاندار کرمانشاه تغییر کرد

  • کد خبر : 51590
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
استاندار کرمانشاه تغییر کرد
وزیر کشور خبر داد که محمدطیب صحرایی به عنوان استاندار جدید کرمانشاه انتخاب شد.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری مهر، احمد وحیدی وزیر کشور ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز محمد طیب صحرایی به عنوان استاندار جدید کرمانشاه در دولت منصوب شد. ممکن است یکی دو نفر دیگر از استانداران نیز تغییر کنند.‌

وی در رابطه با اینکه چه میزان دولت الکترونیک در استانداری‌ها محقق شده است، عنوان کرد: مسئولیت‌های عمده دولت الکترونیک بیشتر با وزیر ارتباطات است و کارهای خوبی در این زمینه صورت گرفته است مانند مجوزهای کسب و کار واحد که کار ارزشمندی است. دولت الکترونیک باید به دولت هوشمند منتقل شود و فکر می‌کنم با تکمیل آن باید گام بلندتری برداریم و در حال پیگیری آن هستیم.

وزیر کشور در رابطه با اینکه انتخابات الکترونیک چه زمانی محقق خواهد شد، تصریح کرد: بخشی از این موضوع مربوط به شورای نگهبان و بخش دیگر مربوط به وزارت کشور است. انتخابات الکترونیک سلسله نگرانی‌هایی دارد و در کشورهایی که انجام شده، مشکلاتی را به همراه داشته است.

وحیدی اضافه کرد: صیانت کافی از آرای مردم در این روش صورت نمی‌گرفت و بر اساس آنچه در قانون پیش‌بینی شده، باید پیشنهادات خود را به شورای نگهبان ارائه دهیم و توافق شورای نگهبان گام به گام در این موضوع انجام خواهد شد.

وی در رابطه با گذشت هشت ماه از وعده رئیس جمهور برای تشکیل سه استان و آخرین مرحله این وعده، گفت: تقسیمات استانی، مسائل نسبتاً پیچیده ای است و ابعاد مختلفی دارد و اضافه بر آن ابعاد جمعیتی و اجتماعی آن و مسائل حوزه‌ها و حریم‌ها وجود دارد. پیشنهادات آماده شده و باید در کمیسیون‌های مربوطه دولت مطرح شود و سپس به صحن دولت بیاید.

وزیر کشور تاکید کرد: کارهای تخصصی در این زمینه و جمع آوریاطلاعات لازم انجام شده و مناظر است به کمیسیون مربوطه فرستاده شود.

وحیدی در رابطه با افزایش اعتبارات امنیتی کشور در بودجه ۱۴۰۲، خاطرنشان کرد: بودجه خاصی تحت عنوان امنیتی نبوده است و بیشتر برای حوزه‌های مربوط به مسائل اجتماعی و شهرداری‌ها پیش‌بینی شده است. ردیف خاصی به عنوان بودجه امنیتی در وزارت کشور نداریم و فقط بودجه مختصری برای مرزها داریم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=51590

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.