4
تکریم و تجلیل از بانوان شاغل در سازمان منطقه آزاد ارس به مناسبت روز زن؛

در کنار مسئولیت اجتماعی، تحکیم خانواده اصلی ترین رسالت زنان است

  • کد خبر : 52082
  • ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱:۲۱
در کنار مسئولیت اجتماعی، تحکیم خانواده اصلی ترین رسالت زنان است
دکتر مجید کیانی، در مراسم بزرگداشت روز زن که با حضور بانوان این سازمان محل سالن آمفی تئاتر حکیم نباتی برگزار شد، با اشاره به نقش زن در خانواده و جامعه، اظهار داشت: با توجه به مسئولیت خانوادگی زن، نباید مسئولیت اجتماعی از دوش او برداشته شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس دکتر مجید کیانی، در مراسم بزرگداشت روز زن که با حضور بانوان این سازمان محل سالن آمفی تئاتر حکیم نباتی برگزار شد، با اشاره به نقش زن در خانواده و جامعه، اظهار داشت: با توجه به مسئولیت خانوادگی زن، نباید مسئولیت اجتماعی از دوش او برداشته شود. همواره مسئولیت‌های خانوادگی مقدم هستند و بنابراین زنان با حفظ سمت مسئولیت خانوادگی خود می‌توانند مسئولیت‌های اجتماعی مؤثری در جامعه داشته باشد.

وی با بیان اینکه زنان در نظام خانواده تنها فرزندآور نیستند، تصریح کرد: اهمیت پرداختن به موضوع زن ریشه در اهمیت نهاد خانواده دارد، چرا که نهاد مقدس خانواده رکن بنیادین اجتماع بشری است، اولین شرط داشتن جامعه‌ای سالم و پویا حفظ سلامت و پایداری خانواده است که این موضوع نیز در گرو نقش‌آفرینی سازنده زنان در خانواده است. امروزه زنان اصلی‌‌ترین رکن یک خانواده هستند و با پرورش فرزندان و همسرداری، به نوعی تربیت جامعه را بر دوش می‌کشند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس متذکر شد: دشمنان چندین سال است که موضوع خانواده را هدف قرار داده‌اند و به‌واسطه سهل‌انگاری ما گاها به این موضوع دست یافته‌اند. در این بین وظیفه نهادهای دولتی این است که این مهم را در برنامه‌ریزی‌های خود مدنظر قرار دهند. در همین راستا آماده‌ایم بطور کامل قانون ماده ۲۰ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را در سازمان منطقه آزاد ارس اجرا کنیم.‌

لازم به توضیح است در این مراسم که باحضور معاونین و مدیران و برخی اعضای هیات مدیره و مشاور امور بانوان سازمان برگزار شد از بانوان شاغل در سازمان تجلیل به عمل آمد و بانوان نیز به بیان دغدغه‌ها و مطالبات‌شان پرداختند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=52082

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.