4

خط تولید شرکت خودروسازان دیزلی آذربایجان با حضور رئیس جمهور افتتاح شد

  • کد خبر : 57409
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
خط تولید شرکت خودروسازان دیزلی آذربایجان با حضور رئیس جمهور افتتاح شد
با حضور رئیس جمهور، خط تولید و مونتاژ جدید انواع خودروهای تجاری سبک و سنگین، کشنده و «ون» در مجموعه تراکتورسازی تبریز افتتاح شد.

به گزارش تبریزمن، سعید پناهی، مدیرعامل شرکت خودروسازان دیزلی آذربایجان امروز در حاشیه این افتتاح در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبریز اظهار کرد:  با حضور رئیس جمهور خط تولید و مونتاژ جدید انواع خودروهای تجاری سبک و سنگین، کشنده و ون افتتاح  شد.

وی افزود: با حضور رئیس جمهور خط تولید و مونتاژ جدید انواع خودروهای تجاری سبک و سنگین، کشنده و ون افتتاح شد و این خط در مساحت ۱۰ هزار متر مربعی و با سرمایه‌گذاری ۲هزار و ۸۰۰ هزار میلیارد ریالی و برای تولید ۴ هزار دستگاه انواع کامیونت، کشنده و ون ایجاد شده است.

پناهی، برنامه تولید امسال این خط تولید را ۵۰۰ دستگاه اعلام و افزود: این خط تولید در کمتر از ۶ ماه تجهیز و راه‌اندازی شده و با ایجاد این خط برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و بیش از ۳۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم زمینه اشتغال فراهم شده است.

وی، افزایش تنوع محصولات کامیونت از ۶ تن به بالا که نیاز آن در کشور کاملا محسوس می‌باشد از مهم‌ترین اهداف ایجاد این خط دانست و گفت: افزایش کیفیت تولیدات در این حوزه، افزایش تولید روزانه به ۲۰ دستگاه، تلاش برای تنوع بخشی به تولیدات تراکتورسازی و خروج از تک محصولی در این واحد صنعتی و مهم‌تر از همه ایجاد اشتغال از دیگر اهداف راه‌اندازی این خط تولید می‌باشد.

این فعال صنعتی خبر خوشی هم به حوزه‌های که نیازمند کامیونت‌های ۱۱ تنی هستند داد و اوعان داشت: کامیونت ۱۱ تنی به عنوان یک محصول استراتژیک که نیاز بسیاری از حوزه‌های و صنایع می‌باشد همزمان با این افتتاح در این مجموعه تولید و به متقاضیان عرضه خواهد شد.

گزارش تبریزمن حاکی است، تراکتورسازی ایران هم‌اکنون با ۱۲ شرکت اقماری که ۸ شرکت در تبریز، ۲ شرکت در خارج از آذربایجان شرقی و ۲ شرکت در بیرون از مرزهای ایران اسلامی، بزرگترین تولید کننده ماشینآلات کشاورزی و تراکتور از ۳۵ تا ۱۵۰ اسب بخار در کشور می باشد که در حال حاضر ۹۹ درصد نیاز کشاورزان کشور به تراکتور را تامین و بالغ بر ۴۱ میلیون دلار ارز آوری طی سال گذشته از محل صادرات انواع تراکتور، موتور، قطعات ریخته و … برای کشور داشته است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=57409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.