4

حضور نمایندگان دوومیدانی آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی آسیا

  • کد خبر : 58117
  • ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰
حضور نمایندگان دوومیدانی آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی آسیا
با اعلام فدراسیون دوومیدانی ترکیب تیم ملی ایران برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی قاره آسیا و پاداش کسب مدال در این مسابقات مشخص شد.

  به گزارش تبریزمن، بیست و پنجمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا از فردا هجدهم تا بیست و پنجم تیر ماه جاری به میزبانی کشور تایلند برگزار خواهد شد و نمایندگان آذربایجان شرقی در این دوره از رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

پس از برگزاری چند رویداد داخلی و بین المللی و با نظر کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی در بخش آقایان،

حسن تفتیان (۱۰۰ متر)، مهدی صابری (پرتاب وزنه)، مهدی پیرجهان (۴۰۰ متر با مانع)، سبحان احمدی (۸۰۰ متر)، حسین رسولی (پرتاب دیسک)، میلاد ناصح جهانی (۲۰۰ متر) و رضا مقدم (پرتاب چکش)

در بخش بانوان حمیده اسماعیل نژاد (۱۰۰ متر)، فرزانه فصیحی (۱۰۰ متر) و زهرا عرب رستمی (پرتاب چکش) جزو ترکیب تیم ملی دوومیدانی کشورمان خواهند بود.

افشین داوری (سرپرست فدراسیون دوومیدانی)، هادی سپهرزاد و جواد خسرو شیری تیم ملی دوومیدانی کشورمان را در این مسابقات همراهی خواهند کرد.

همچنین با اعلام فدراسیون دوومیدانی به ورزشکارانی که موفق به کسب مدال طلا در این رقابت‌ها شوند مبلغ ۱۲۵ میلیون تومان، برای کسب مدال نقره مبلغ ۷۵ میلیون تومان و به نفراتی که بتوانند مدال برنز این رویداد قهرمانی قاره‌ای را کسب نمایند مبلغ ۵۰ میلیون تومان به عنوان پاداش از سوی این فدراسیون اهدا خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=58117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.