3

افتتاح ۱۰۵ پروژه آموزشی با ۳۳۱ کلاس درس استان آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 60504
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱
افتتاح ۱۰۵ پروژه آموزشی با ۳۳۱ کلاس درس استان آذربایجان‌شرقی
۱۰۵ پروژه آموزشی با ۳۳۱ کلاس درس در استان آذربایجان‌شرقی افتتاح شد.

به گزارش تبریزمن، مسعود سعادتی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی امروز در مراسم افتتاح ۱۰۵ پروژه آموزشی با ۳۳۱ کلاس درس استان اظهار کرد: خرسندیم که در هفته دولت که مزین به نام شهدای نورانی، رجایی و باهنر است در این مراسم گرد هم جمع آمده‌ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: افتتاح ۱۰۵ مدرسه در اکثر مناطق محروم، نشانگر عزم راسخ دستگاه تعلیم و تربیت در برقراری عدالت آموزشی در جامعه است و بر این عهد استوار خواهیم ماند و به‌طور ویژه به  مناطق کم برخوردار خواهیم پرداخت.

وی ادامه داد: وجود خیرین عزیز و همراهی و مشارکت این عزیزان در تحقق اهداف سند تحول بنیادین اثرگذار است و اگر زحمات خیرین نبود، رسالت آموزش و پرورش ابتر می‌ماند.

سعادتی خاطرنشان کرد: رشد فزآینده در ساخت و توسعه فضاهای آموزشی استان را شاهد هستیم و امسال با افتتاح ۳۳۱ کلاس بیش از ۸۰۰۰ دانش‌آموز در این کلاس‌ها مشغول تحصیل خواهند شد و ما در عمل نشان دادیم دولت همراه ملت است و  ملت همراه دولت.

مدرسه استاد شهریار گوگان با یک‌هزار و ۷۷۷ متر مربع زیربنا و ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع محوطه‌سازی و با هزینه بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان با مشارکت  درصدی نوسازی و خانواده خیر مرحوم حاج سید ابراهیم موسوی احداث شده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=60504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.