8

پدافندهوایی آمادگی مقابله با انواع تهدیدات در هر شرایط زمانی و مکانی را دارد

  • کد خبر : 61653
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
پدافندهوایی آمادگی مقابله با انواع تهدیدات در هر شرایط زمانی و مکانی را دارد
فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال‌غرب گفت: پدافندهوایی آمادگی مقابله با انواع تهدیدات در هر شرایط زمانی و مکانی را دارد

به گزارش تبریزمن، امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال‌غرب امروز در دیدار با فرمانده قرارگاه تابان ستادکل نیروهای مسلح اظهار داشت: پدافندهوایی با انجام انواع رزمایش ها و عملیات ها آمادگی مقابله با انواع تهدیدات در هر شرایط زمانی و مکانی را دارد.

وی افزود: ارتش به عنوان دژمستحکم و نفوذ ناپذیر ملت ایران اسلامی به برکت وجود رهبری فرزانه و آگاه به مقتضیات زمان با وجود همه تهدیدات و دشمنی ها در اوج اقتدار و توانایی قرار دارد.

عظیمی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران با انجام انواع رزمایش ها و عملیات ها مختلف خود را برای انواع سناریوهای احتمالی دشمن آماده کرده است، گفت: نیروی پدافندهوایی آمادگی مقابله با انواع تهدیدات را در هر شرایط زمانی و مکانی را دارد.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی با داشتن بنیان های عمیق اعتقادی و دینی و بهره گیری از ظرفیت های عظیم بومی نقش غیرقابل انکاری در سطوح منطقه ای و جهانی ایفا می کند.

سردار علیرضا تمیزی‌فر فرمانده قرارگاه تابان ستادکل نیروهای مسلح هم در این دیدار تاکید کرد: باید با تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد و استفاده از فناوری های نوین از رویکرد پدافندی به رویکرد آفندی تغییر آرایش داد تا بتوانیم از این طریق با عملیات روانی و رسانه ای دشمن مقابله کنیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=61653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.