4

آگهی مناقصه عمومی شرکت سهامی پشتیبانی اموردام کشور

  • کد خبر : 63929
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
آگهی مناقصه عمومی شرکت سهامی پشتیبانی اموردام کشور
تعمیر نگهداری و راهبری تاسیسات فنی سرد خانه آذر تبریز ازطریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شماره مناقصه 2003001014000089

نوبت اول : ۱۶/۲/۱۴۰۳

                                                                    آگهی مناقصه عمومی شماره  ۲۵/۱۴۰۳                       نوبت دوم : ۱۷/۲/۱۴۰۳

۱- مناقصه گزار: اداره کل پشتیبانی اموردام استان آذربایجان شرقی به شناسه ملی ۱۴۰۰۲۷۷۱۷۳۶وشماره اقتصادی ۴۱۱۱۱۳۶۷۳۷۷۱

به نشانی: تبریز- خیابان راه آهن – جنب کوی گلستان

۲موضوع مناقصه :تعمیر نگهداری و راهبری تاسیسات فنی سرد خانه آذر تبریز ازطریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شماره مناقصه ۲۰۰۳۰۰۱۰۱۴۰۰۰۰۸۹

۳- نوع تضمین شرکت درفرایندارجاع کار: اصل فیش واریزی وجه نقد به حساب شماره شبا ۹۰۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۳۹۸۰۶۳۷۰۵۶۴ IR باکد شناسه شماره ۹۴۲۲۰۳۹۵۴۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۵خزانه بانک مرکزی قابل واریز درکلیه شعب بانک ملی ایران وسایر بانک های مجاز یا ضمانت نامه بانکی به نام مناقصه گزار( کلیه بانکها به جز بانک سرمایه ، بانک ایران زمین و بانک تجارت) ویا اوراق مشارکت بی نام تضمین شده بانکها ودولت با قابلیت بازخرید قبل از سررسید (موضوع قانون نحوه انتشار اوراق مشارکت ) را ضمن درج درسامانه ستاد در پاکت الف لاک و مهر شده تا ساعت ۱۴ روزیکشنبه مورخ ۳۰/۰۲/۱۴۰۳  به مناقصه گزار تسلیم گردد.ضمناً تاریخ ضمانت نامه صادره باید از آخرین تاریخ تحویل پیشنهاد به مدت ۳ ماه اعتبار داشته باشد.

۴مبلغ تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار : مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۱ ریال (  یک میلیارد ریال ) بنام اداره کل پشتیبانی اموردام استانآذربایجان شرقی

۵- زمان دریافت اسناد ، تحویل پیشنهاد و گشایش پیشنهادهای مالی :

۱-۵- مهلت دریافت اسناد مناقصه از سامانه ستاد :تا ساعت ۱۴ روزپنجشنبه مورخ ۲۰/۰۲/۱۴۰۳                

۲-۵- مهلت ارائه پیشنهاد درسامانه ستاد : تا ساعت ۱۴  روز چهارشنبه مورخ     ۳۰ /۰۲/۱۴۰۳      

۳-۵– مهلت تحویل پاکت الف محتوی اصلی تضمین : تا ساعت   ۱۴  روز  یکشنبه مورخ ۳۰/۰۲/۱۴۰۳

۴-۵- زمان بازگشایی پاکت ها : ساعت  ۱۰ صبح روز  دوشنبه  مورخ ۳۱/۰۲/۱۴۰۳ واقع در نشانی مناقصه گزار

۶- خرید اسناد: متقاضیان شرکت درمناقصه می توانند پس از واریز مبلغ۵۰۰۰۰۰ ریال (غیر قابل استرداد به شماره حساب شبا                                                                 ۳۱۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۳۹۸۰۴۰۰۶۰۸۷IR   با کد شناسه شماره ۳۶۴۰۳۹۸۵۴۲۰۳۹۰۰۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۵۳ بصورت پایا به خزانه بانک مرکزی از طریق سامانه ستاد ) در زمان مهلت دریافت اسناد ( ردیف ۱-۵ آگهی ) به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir مراجعه و اسناد مناقصه را دریافت نمایند.

۷- فیش رسید پرداخت مبلغ۵۰۰۰۰۰ ریال خرید اسناد درمهلت ارایه پیشنهاد ( ردیف ۳-۵ آگهی ) به همراه پاکت الف به دبیرخانه  کمیسیون معاملات استان تحویل گردد.

۸- مراحل برگزاری مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهدشد ولازم است مناقصه گران درصورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام درسایت مذکور ودریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت درمناقصه محقق سازند . تاریخ انتشار درسامانه روز یکشنبه مورخ۱۶/۲/۱۴۰۳  می باشد.

۹- سایر اطلاعات وجزئیات مربوطه دراسناد مناقصه مندرج می باشد.

                                                                                                     روابط عمومی                                                                                        

                                                                                                       اداره کل پشتیبانی اموردام استان آذربایجان شرقی

 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=63929

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.