2

اردوی خارجی تراکتور در آنکارا برپا می‌شود

  • کد خبر : 64072
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴
اردوی خارجی تراکتور در آنکارا برپا می‌شود

تبریزمن سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور گفت: پس از بازدید از چندین کمپ ورزشی در شهرهای آنکارا و استانبول برای برپایی اردوی خارجی تیم در روزهای گذشته، ایده‌آل‌ترین کمپ تمرینی با امکانات بسیار خوب در آنکارا برای تیم در نظر گرفته شد.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا از روابط عمومی این باشگاه، سعید مظفری‌زاده روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: ششم مرداد بازیکنان در تست ایفمارک شرکت می کنند و سپس عازم اردوی ترکیه خواهند شد.

وی با بیان اینکه فرآیند قانونی جذب بازیکنان داخلی و خارجی در حال انجام است، گفت: به محض پایان این فرآیند، نسبت به نهایی کردن قرارداد و معرفی بازیکن اقدام خواهد شد.

وی ادامه داد: تمرینات تراکتور از هفته گذشته زیر نظر آقای اسکوچیچ آغاز شده و همه چیز طبق برنامه و به صورت منظم پیش می‌رود و بازیکنان بزرگی که به جمع تیم اضافه شده‌اند موجب افزایش روحیه و انگیزه دیگر اعضای تیم شده‌اند.

مظفری‌زاده‌ در رابطه با شایعات نقل و انتقالاتی پیرامون تراکتور، خاطرنشان کرد: جذب بازیکن داخلی و خارجی پس از توافق اولیه، نیازمند طی شدن فرآیندهای قانونی نظیر جلب رضایت باشگاه مبدأ در صورت تحت قرارداد بودن بازیکن و پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی و سر رسید تاریخ قانونی برای ثبت است.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور در مورد برخی گمانه‌زنی‌ها در رابطه با بازیکنان خارجی، گفت: امسال تمامی اخبار به‌ صورت شفاف و در سریع‌ترین زمان اطلاع‌رسانی شده است به عنوان مثال به محض ورود بازیکنان خارجی به کشورمان اطلاع‌رسانی کرده‌ایم که نشانگر رویکرد شفاف باشگاه در قبال نقل و انتقالات است.

وی با بیان اینکه گمانه‌زنی در فصل نقل و انتقالات طبیعی بوده و در همه باشگاه‌ها مرسوم است، افزود: ملاک، اعلام خبر رسمی از طریق رسانه باشگاه است و بازیکنان مد نظر باشگاه، همانند سایر نفرات جذب شده در این فصل، پس از انجام تمام مراحل انتقال و ثبت قرارداد از طریق رسانه باشگاه معرفی می‌شوند.

مظفری زاده با تاکید بر پیگیری امور نقل و انتقالات باشگاه براساس اصول حرفه‌ای، خاطرنشان کرد: هواداران اطمینان داشته‌ باشند که هدف ارکان باشگاه طبق دستور و اعلام صریح مالک باشگاه، آماده‌سازی تیم به بهترین شکل ممکن است و عملکردمان در هفته‌های اخیر گواه این امر است و در همین راستا از هواداران تقاضا دارم که به شایعات توجه نکرده و همدل و همراه باشگاه باشند.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، تیم تراکتور که عملکرد قابل قبولی در فصل نقل و انتقالات تابستانی داشته پس از تکمیل اعضا کادر فنی و به خدمت گرفتن دراگان اسکوچیچ، با علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، علی مهند، دانیال اسماعیلی فرد، پوریا پورعلی و ایگور پوستونسکی به توافق نهایی رسید.

این تیم در فصل بیست و سوم، با کسب ۵۴ امتیاز در رده چهارم جدول جای گرفت و به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=64072

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.