3

برتری پرگل تراکتور در دیدار تدارکاتی مقابل رخش خودرو

  • کد خبر : 64530
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۶
برتری پرگل تراکتور در دیدار تدارکاتی مقابل رخش خودرو

تبریز- ایرنا- تیم فوتبال تراکتور در دیداری تدارکاتی به مصاف رخش خودرو رفت و با نتیجه پرگل ۵ بر یک موفق به شکست این تیم شد.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، در این بازی که امروز پنجشنبه در استادیوم سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد شاگردان پاکو خمز در نیمه نخست ۲ گل و در نیمه دوم ۳ گل وارد دروازه حریف کردند.

در این بازی تیم تراکتور در نیمه نخست با ترکیب حسین پورحمیدی، سیامک نعمتی، محمد آقاجان‌پور، شجاع خلیل‌زاده، سعید کریم‌آذر، میلاد کر، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، امیررضا جدی، مهدی هاشم‌نژاد و رحمان جعفری به میدان رفت و هر ۲ گل تراکتور در این نیمه را رحمان جعفری روی پاس گل ریکاردو آلوز و مهدی هاشم نژاد به ثمر رساند.

تراکتور در نیمه دوم با ترکیب کاملا متفاوت به میدان رفت و از حضور احسان مرادیان، مهدی شیری، عارف آقاسی، سید محمد حسینی، محمد نادری، صفا هادی، گوستاوو واگنین، امیرحسین حسین‌زاده، سجاد آشوری، امیر ابراهیم‌زاده و مهدی عبدی در این نیمه استفاده کرد.

۳ گل تراکتور در این نیمه را گوستاوو واگنین ۲ گل و سجاد آشوری با پاس گل مهدی عبدی به ثمر رساندند.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، تیم فوتبال تراکتور که با ۲۸ امتیاز از پانزده بازی در رده چهارم جدول قرار دارد قرار بود در نخستین بازی دور برگشت در تبریز از تیم سپاهان میزبانی کند که به علت حضور این تیم در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا و بازی با الهلال، به تعویق افتاد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=64530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.