2

برد تراکتور در خانه مقابل استقلال خوزستان

  • کد خبر : 64508
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۶
برد تراکتور در خانه مقابل استقلال خوزستان

تبریز- ایرنا- پس از باخت ۲ بر صفر تراکتورسازی تبریز مقابل پرسپولیس در هفته گذشته امروز این تیم از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال این بار ۲ بر صفر میهمان خود استقلال خوزستان را با شکست بدرقه کرد.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، ناکامی دوباره تراکتورسازی مقابل پرسپولیس نقدهایی را از خمز به دنبال داشت که با پیروزی مقابل استقلال خوزستان شاید کمی از این انتقادها فروکش کند، البته طرفداران تراکتورسازی بیشتر دنبال پیروزی در بازی های بزرگتر هستند.

در این دیدار پس از تساوی بدون گل ۲ تیم در نیمه اول تراکتورسازی توپ و زمین را در اختیار گرفت گرچه تیم استقلال خوزستان، تیم دست و پا بسته ای نبود و برخی مواقع نیز موقعیت های خوبی را خلق می کرد.

در این بازی رحمان جعفری بازیکن جدید تراکتورسازی تبریز پس از کنترل بازی توسط این تیم قفل دروازه استقلال خوزستان را باز کرد و در دقیقه ۶۱ موفق به زدن اولین گل خود و تیمش شد.

پس از دقایقی که تیم تراکتور تا آستانه باز شدن دروازه اش پیش رفته بود اما امیرحسین حسین زاده در دقیقه ۸۵ با بغل پای حرفه ای دومین گل تراکتورسازی را به ثمر رساند ولی در دقیقه ۸۷ تیم میزبان ۱۰ نفره شد.

برد تراکتور در خانه مقابل صنعت نفت آبادان

سیامک نعمتی با گرفتن کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا تیم تراکتورسازی چند دقیقه پایانی بازی را تحت فشار قرار گیرد البته در همین دقایق تراکتور فرصت گل سوم را هم بدست آورد.

تراکتورسازی در این دیدار با حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، سیامک نعمتی، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، میلوش دلتیچ، رحمان جعفری و امیرحسین حسین‌زاده به میدان رفت.

سیروس پورموسوی نیز فرزین گروسیان، محمد مطلق زاده، حسن شوشتری، الجف آسو رستم محمد، علیرضا کاظمی، حسین ساکی، دوستونیک تورساتو، جولیا فیگو، سعید ایران‌خواه، علیرضا خوش کفا و عثمان اندونگ نیز در ترکیب استقلال خوزستان قرار گرفتند.

تیم تراکتورسازی با این پیروزی ۳۱ امتیازی شد و در جایگاه چهارم قرار گرفت.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، پیش از این ۱۳ مسابقه بین ۲ تیم در چارچوب لیگ‌برتر برگزار شده بود که هشت بازی را تراکتور برده، یک بازی را استقلال خوزستان و چهار بار هم نتیجه مساوی به دست آمده بود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=64508

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.