2

برنامه ویژه ای برای رفع مشکلات رشته سوارکاری داریم

  • کد خبر : 64138
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۵
برنامه ویژه ای برای رفع مشکلات رشته سوارکاری داریم

تبریز- ایرنا- رئیس فدراسیون سوارکاری با بیان اینکه برنامه های ویژه ای برای رفع مشکلات این رشته ورزشی داریم، گفت: یکی از این برنامه ها، ایجاد درآمد پایدار برای هیات های استانی و استقلال مالی آنهاست.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا از روابط عمومی ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، محمد کاظمیان روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات سوارکاری این استان اظهار کرد: حضور در استان ها برای فدراسیون بسیار مهم است و این فرصتی برای شنیدن مشکلات آنهاست.

وی به فعال شدن سامانه فدراسیون سوارکاری اشاره کرد و افزود: تمام تلاش مان را برای مستقل شدن هیات انجام می دهیم و اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در این مجمع گفت: هیات سوارکاری استان از جمله هیات هایی است که شهرستان های بسیار فعالی دارد و این رشته در استان بخوبی رشد یافته است.
حبیب ستوده نژاد با بیان اینکه سوارکاری در کنار ورزش صنعت بزرگی به شمار می رود ، بیان کرد: میزبانی از مسابقات سوارکاری در استان به نفع این رشته در استان خواهد بود و موجب پیشرفت این رشته خواهد شد.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات سوارکاری آذربایجان شرقی در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد و پس از رای گیری از ۲۵ عضو مجمع، محمد تقی زاده با کسب تمام آرا برای چهارسال دیگر به عنوان رئیس هیات سوارکاری آذربایجان شرقی ابقا شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=64138

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.