2

سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران بازی تراکتور – گل گهر

  • کد خبر : 64274
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۹
سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران بازی تراکتور – گل گهر

تبریز- ایرنا- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از سرویس دهی ناوگان این شرکت به ورزشگاه یادگار امام (ره) برای تماشاگران بازی فوتبال تراکتور–گل گهر سیرجان خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، محمد حسین زاده اعلام کرد: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم های تراکتور و گل گهر سیرجان از دیدارهای هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به تماشاگران پرشور تبریزی جهت مراجعه به ورزشگاه یادگار امام (ره) خدمات ایاب و ذهاب ارائه خواهد کرد.
وی افزود: چهارراه عباسی، میدان ستارخان(یکه دکان) و میدان جهاد(نصف راه) به عنوان مبادی انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ادامه داد: تماشاگران می توانند از ساعت ۱۶ روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه از ایستگاه های یاد شده، با استفاده از اتوبوس های شرکت واحد به ورزشگاه یادگار امام(ره) مراجعه کنند.

دیدار ۲ تیم فوتبال تراکتور و گل گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر از ساعت ۱۸:۵۰ روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار می‌شود که بلیت فروشی الکترونیکی این دیدار از ساعت ۹ امروز شده و تا ساعت ۱۴ روز بازی (شنبه) ادامه دارد.

تیم فوتبال تراکتور با ۴۴ امتیاز در رده چهارم و گل گهر سیرجان با ۳۶ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند.

دیدار رفت ۲ تیم در سیرجان با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور خاتمه یافته بود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=64274

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.