2

مسابقات انتخابی رولر اسکی اسپرینت آسیا در تبریز برگزار می‌شود

  • کد خبر : 64031
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲
مسابقات انتخابی رولر اسکی اسپرینت آسیا در تبریز برگزار می‌شود

تبریزمن رییس هیات اسکی آذربایجان‌شرقی گفت: مسابقات رولر اسکی اسپرینت (سرعت) انتخابی بازی های زمستانی آسیا در تبریز برگزار می شود.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز، «محمدحسین فوطه بافان» افزود: این مسابقات در ۲ بخش بانوان و آقایان و با حضور ۵۵ ورزشکار در این شهرستان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در این مسابقات ۱۲ تیم از استان های آذربایجان شرقی، تهران، البرز، همدان، خراسان رضوی، کرمانشاه، اردبیل، زنجان، لرستان، گیلان، مرکزی و مازندران شرکت می کنند.

رییس هیات اسکی آذربایجان‌شرقی گفت: این مسابقات نهم و دهم مرداد ماه امسال در سه بخش اسپرینت ۲۰۰ متر در پارک باغشمال تبریز، ۱۵ کیلومتر در گیلان و ۱۵ کیلومتر کلاسیک در تهران برگزار می شود.

فوطه بافان، ادامه داد: رولر اسکی ورزش میان رشته‌ای است و ورزشکاران در فصل‌های غیر از زمستان با آن تمرین می‌کنند و در فدراسیون جایگاه دارد و در فدراسیون جهانی نیز ثبت شده است.

وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی جزو استان های سرآمد در رشته رولر اسکی است، یادآور شد: استعدادهای خوبی در این استان وجود دارد و سال گذشته سه نفر از ورزشکاران استان به مسابقات المپیک زمستانی کره جنوبی اعزام شدند.

فوطه بافان افزود: تیم آسیا ژوله به نمایندگی آذربایجان شرقی در این مسابقات حضور خواهد یافت و نفرات برگزیده سه دوره از مسابقات در مسابقات آسیایی زمستانی تایلند حضور خواهند یافت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=64031

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.