1

بازیکنان تعویضی خمز باید از اول در ترکیب قرار می‌گرفتند

  • کد خبر : 65780
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۳:۲۴
بازیکنان تعویضی خمز باید از اول در ترکیب قرار می‌گرفتند

تبریزمن کارشناس و پیشکسوت فوتبال تبریز گفت: بازیکنانی که پاکو خمز سرمربی تراکتور در نیمه دوم وارد میدان کرد باید از ابتدا در ترکیب قرار می‌گرفتند.

اصغر اعتباری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، به شکست سه بر ۲ تراکتور مقابل پرسپولیس در هفته بیست و دوم در تبریز اشاره و اظهار کرد: تراکتور می توانست به راحتی در این دیدار برنده میدان شود اما بازیکنان این تیم نتوانستند از ضعف عمق خط دفاعی پرسپولیس استفاده کنند و چند موقعیت مناسب گلزنی در نیمه اول را با بی دقتی از دست دادند.

وی اضافه کرد: هافبک های تراکتور نیز در این بازی کم کاری و ضعیف عمل کردند و خط میانی پرسپولیس به راحتی به خط حمله پاس می داد و ایجاد موقعیت می کرد.

اعتباری همچنین از عملکرد ضعیف حسینی در خط دفاع تراکتور انتقاد کرد و گفت: این بازیکن در این بازی در حد و اندازه لیگ برتر نبود و به جای پوشش بازیکنان خط حمله و گرفتن موقعیت از آنها، برای آنها موقعیت ایجاد می کرد.

وی تاکید کرد: بازیکنان به مراتب بهتری در آکادمی تراکتور وجود دارد که با کمی کار کردن بر روی آنها، خط دفاعی و همه خطوط این تیم ترمیم و تقویت می شود که البته باید در این مورد به آقای خمز کمک و مشورت داده شود.

اعتباری به تشریح و کارشناسی بازی دیروز ۲ تیم پرداخت و گفت: در نیمه اول تراکتور به رغم اینکه چند موقعیت داشت اما نتوانست از به گل برسد چه بسا اگر یکی از این موقعیت ها گل می شد ورق برمی گشت اما اینگونه نشد و پرسپولیس با ایجاد ۲ موقعیت و زدن ۲ گل برنده به رختکن رفت.

وی گفت: در نیمه دوم، خمز تعویض های خوبی انجام داد و با آمدن عباس زاده چارچوب شناس، توانست نتیجه را مساوی کند، کادر فنی تراکتور باید از این بازیکنان از ابتدای بازی استفاده و در ادامه و درصورت دشارژ شدن، نسبت به تعویض شان اقدام کند.

وی همچنین به تله آفساید گیری خط دفاع تراکتور نیز اشاره کرد و گفت: این ترفند در فوتبال مدرن حذف شده و آفساید گیری دیگر ارزشی ندارد و کادر فنی تراکتور باید با بهره گیری از بازیکنان جوان و امیدها، نسبت به برطرف کردن مشکلات خط دفاعی در این فصل و تقویت آن در فصول بعدی اقدام کنند.

تیم فوتبال تراکتور در هفته بیست و دوم از رقابت های لیگ برتر، با نتیجه سه بر ۲ مغلوب پرسپولیس شد و ضمن رقم خوردن نخستین باخت خانگی به باقیماندن این تیم در رده پنجم جدول با ۳۶ امتیاز منجر شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=65780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.