1

بازیکنان جدید تیم فوتسال مس سونگون تا ۱۵ روز معرفی می‌شوند

  • کد خبر : 67151
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
بازیکنان جدید تیم فوتسال مس سونگون تا ۱۵ روز معرفی می‌شوند

تبریزمن سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با اعلام اینکه ظرف ۱۰ تا ۱۵ روز آینده از بازیکنان جدیدمان رونمایی می‌کنیم، گفت: با توجه با بالا بودن هزینه جذب بازیکن خارجی، سعی خواهم کرد تیم را با بازیکنان داخلی تقویت کنم.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، علی صانعی روز سه شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: کار در تیم مس سونگون به دلیل بالا بودن انتظارات از این تیم بسیار سخت است و باید با تمام توان در این تیم کار کرد.

وی گفت: دنبال هیاهو نیستم و بازیکنانی را که تیم نیاز دارد جذب خواهم کرد.

صانعی به هدف تیم مس سونگون در فصل پیش رو و کسب عنوان قهرمانی در مسابقات اشاره کرد و گفت: برای تحقق این هدف، هم به تجربه و هم به روحیه و انگیزه جوانی نیاز داریم و ترکیب تیم مس در فصل آتی، بازیکنان با تجربه و جوان خواهد بود.

وی بر استفاده از بازیکنان بومی نیز تاکید کرد و گفت: خوشبختانه همکاری خوبی بین مجموعه باشگاه وجود دارد و امیدوارم به اهدافی که باشگاه ترسیم کرده است، برسیم.

صانعی از برگزاری اردوی پیش‌فصل تیم مس سونگون در تبریز یا ورزقان خبر داد و گفت: درحال برنامه‌ریزی برای برگزاری اردوی تدارکاتی پیش‌فصل هستیم، تلاش ما برای برپایی اردو در شهر تبریز یا ورزقان است تا بتوانیم از امکانات و شرایط آب‌ و هوایی منطقه استفاده کنیم.

وی همچنین به صدور مجوز حضور هواداران در مسابقات فوتسال باشگاهی کشور اشاره و اضافه کرد: مطمئنا حضور هواداران، شور و اشتیاق را دوباره به سالن‌های فوتسال برمی گرداند و بازی‌ها را زیباتر می‌کند و ما مشتاقانه منتظر بازگشت هواداران هستیم.

وی در مورد تاریخ آغاز مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتسال که روز ۱۷ تیر ماه اعلام شده است، گفت: ما تابع قانون هستیم و باید از قوانین و برنامه‌های سازمان لیگ و کمیته فوتسال تبعیت کنیم، معتقدم قوانین برای همه تیم‌هاست و فقط مختص یک تیم نیست.

تیم مس سونگون ورزقان با چهار بار قهرمانی در لیگ برتر، پرافتخارترین تیم باشگاهی ایران است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=67151

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.