1

برتری تیم والیبال مراغه در نخستین بازی از لیگ برتر آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 65809
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۳:۲۵
برتری تیم والیبال مراغه در نخستین بازی از لیگ برتر آذربایجان‌شرقی

مراغه- ایرنا- چهار رقابت ورزشی آذربایجان‌شرقی شامل لیگ شنا، لیگ برتر والیبال، مسابقات قهرمانی کونگ‌فو و هنرهای رزمی و پینگ‌پنگ جام فجر در مراغه برگزار شد و در مهمترین این رویدادها، تیم والیبال «مدرن» مراغه نخستین بازی از لیگ برتر استان را با پیروزی پشت سر گذاشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه جمعه‌شب و در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مرحله سوم لیگ شنای استان امروز در استخر اطهر این شهرستان پیگیری، و همزمان در سالن ورزشی آزادی نیز نخستین دیدار از لیگ برتر والیبال استان (همزمان با سه دیدار دیگر به میزبانی تبریز) برگزار شد.

«مهدی وجدی» با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کونگ‌فو استان نیز از صبح امروز در سالن شهید کنعانی در حال پیگیری است، بیان کرد: رقابت‌های پینگ پنگ جام فجر مراغه نیز با حضور ورزشکارانی از بوکان، میاندوآب، تبریز، بناب، عجب‌شیر، ملکان، مراغه و آذرشهر به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

تیم والیبال «مدرن» مراغه گام نخست را محکم برداشت

«جمال نیلوفری»، رئیس هیئت والیبال مراغه به برتری سه بر صفر تیم مدرن مراغه در نخستین دیدار از مرحله رفتدلیگ برتر استان اشاره کرد و افزود: تیم میزبان در این دیدار با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر۲۱ مقابل تیم کلیبر به پیروزی رسید.

رقابت ۲۰۰ ورزشکار در مرحله سوم از لیگ شنا

«امیرخسرو نژادصالحی»، رییس هیئت شنای مراغه نیز بیان کرد: در مرحله سوم از لیگ شنای استان به میزبانی مراغه ۲۰۰ شناگر در قالب ۹ تیم از شهرستان‌های مراغه، میانه، اهر و تبریز رقابت کردند و نتایج کلی پس از پایان مرحله چهارم اعلام می‌شود.

بیشترین سکوهای قهرمانی کونگ‌فو به ورزشکاران مرند رسید

«حسین یوسف‌نژاد» رییس هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی مراغه نیز با بیان اینکه ۹۸ نفر از ۱۱ شهرستان و در ۱۱ وزن امروز در مراغه با هم رقابت کردند، اضافه کرد: در وزن‌های اول و دوم این رقابت‌ها «شایان خانمحمدی» و «امیررضا عبادی» هر دو از مرند روی سکوی قهرمانی ایستاند.

وی اضافه کرد: قهرمانی در وزن‌های سوم و چهارم نیز به دو ورزشکار تبریزی رسید و «هادی فیضی» و «آیدین ذوقی» در جایگاه نخست این وزن‌ها قرار گرفتند.

به گفته وی «محمد عباس‌زاده» از مرند در وزن پنجم و «نیما افشاری» از مراغه در وزن ششم قهرمان شدند و «علی‌اصغر سلیمانی» از مرند نیز در جایگاه نخست وزن هفتم ایستاد.

رییس هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی مراغه بیان کرد: در وزن هشتم «نیما مصدق» از اسکو و در وزن نهم «طاها حسین‌زاده» از تبریز به قهرمانی رسیدند و «کسری قاسم‌طلب» از مراغه و «امین باقری» از عجب‌شیر نیز به ترتیب در وزن‌های دهم و یازدهم اول شدند.

به گفته «یوسف‌نژاد» این رقابت‌ها به صورت آزاد برگزار شد و بر همین اساس نتایج تیمی برای آن محاسبه نمی‌شود.

ورزشکار مراغی در مسابقات جام فجر پینگ‌پنگ اول شد

رئیس هیئت تنیس‌روی میز مراغه نیز با اشاره به اینکه ۶۴ نفر در مسابقات جام فجر این شهرستان حضور داشتند، بیان کرد: در این مسابقات ورزشکارانی از بوکان، میاندوآب، تبریز، بناب، عجب‌شیر، ملکان و مراغه رقابت کردند و در نهایت «علی قاسم‌طالبی» از مراغه به قهرمانی رسید.

سیامک میاندوآبچی افزود: «امیر رزاق‌پور» از آذرشهر در این مسابقات دوم شد و «رضا دادش‌پور» از میاندوآب نیز در جایگاه سوم ایستاد.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا میزبانی مراغه از رویدادهای مختلف ورزشی فردا، ۲۹ بهمن با برگزاری مسابقات گلوله‌زنی همزمان با سراسر کشور در میدان تیر پادگان امام‌رضا(ع) ادامه می‌یابد.

مسابقات قهرمانی چندجانبه تکواندو نیز با حضور قهرمانان شهرستان‌های مراغه، ملکان و بناب در سالن آزادی و مسابقات سواره اسب در ساعت ۱۲ از بلوار طبیعت تا «مارال داغی» برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=65809

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.