1

بناکار: مصاف با تیم‌های ارومیه همیشه دیدنی است

  • کد خبر : 66136
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۲۵
بناکار: مصاف با تیم‌های ارومیه همیشه دیدنی است

تبریزمن سرمربی تیم والیبال مس سونگون ورزقان با اشاره به دیدار این هفته تیمش با درنای ارومیه گفت: مصاف با تیم‌های والیبال ارومیه همیشه دیدنی است.

عادل بناکار روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بازیکنانش آماده مصاف با نماینده ارومیه هستند و در طول یک هفته گذشته تمرینات آماده‌سازی خوبی را سپری کرده‌ اند.

وی گفت: بهترین نمایش را در این بازی خواهیم داشت و با شناختی که از تیم ارومیه ای دارم آنها نیز برای ارایه بهترین عملکرد وارد میدان می شوند.

بناکار اظهار کرد: با وجود اینکه در زمین رقیب هم هستیم اما در بیرون زمین رفاقت داریم و این بازی هم همانند سال‌های قبل بازی برادری خواهد بود که امیدوارم پیروز این دربی ما باشیم.

وی با بیان اینکه تیمش در هفته‌های آتی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت، گفت: مطمئن هستم اگر در این بازی خودمان باشیم بهترین نتیجه را خواهیم گرفت، ما تیم‌مان را در نیم‌فصل تقویت کردیم و کمی زمان خواهد برد تا به هماهنگی کامل برسیم ولی یقین دارم که موفق خواهیم شد.

سرمربی نارنجی‌پوشان مس یادآور شد: پس از باختی که به مقاومت داشتیم بچه‌ها ریکاوری مناسبی انجام داده و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و از سویی مدیریت باشگاه نیز حمایت‌های خوبی کرده است که ما باید با عملکرد خوب‌مان جواب این حمایت‌ها را بدهیم.

تیم والیبال مس سونگون با ۲۱ امتیاز از ۱۱ بازی در رده دوم جدول لیگ یک قرار دارد و امروز جمعه در هفته چهاردهم این رقابت ها در سالن شهید اقدمی تبریز میزبان درنای ارومیه است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=66136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.