1

تبریز میزبان چهار رویداد ورزشی ملی است

  • کد خبر : 66248
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
تبریز میزبان چهار رویداد ورزشی ملی است

تبریزمن رئیس اداره ورزش و جوانان تبریز از میزبانی چهار رویداد کشوری در رشته های مختلف در این شهرستان تا پایان آبان ماه جاری خبرداد.

مهدی نوایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: طبق برنامه اعلامی گروه ورزش قهرمانی اداره ورزش و جوانان این شهرستان، مسابقات موتور هارد اندرو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از ۲۶ تا ۲۷ در تفرجگاه عینالی تبریز برگزار می شود.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، موتور اندرو یکی از رشته های ورزش موتورسواری آفرود است که در مسیرهای طولانی کوهستان و آفرود انجام می شود.

وی افزود: همچنین مسابقات تیراندازی با کمان نونهالان و نوجوانان پسران کشور از ۲۶ تا ۲۹ آبان در مجموعه ورزشی امام علی (ع)   و دور رفت لیگ دسته یک والیبال بانوان از ۲۴ تا ۲۶ در سالن اقدمی به میزبانی این شهرستان برگزار خواهند شد.

نوایی خاطرنشان کرد: مرحله اول لیگ بسکتبال زیر ۱۸ سال پسران کشور که در سالن اقدمی در حال برگزاری است و ۱۹ آبان پایان می یابد.

وی با بیان اینکه میزبانی از مسابقات کشوری در رشته های مختلف ورزشی به رشد و توسعه ورزش استان کمک می کند افزود: ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران و همچنین بالا بردن تجربه ورزشکاران از دیگر اهداف برگزاری و میزبانی از مسابقات است.

 به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، علاوه بر مسابقات یاد شده، مسابقات تنیس روی میز ناشنوایان مردان و زنان، شطرنج شمالغرب و رویدادهای لیگ های ورزشی مختلف در آبان ماه جاری در تبریز برگزار شده است.  

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=66248

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.