2

تراکتور در تهران اردو می‌زند

  • کد خبر : 67203
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
تراکتور در تهران اردو می‌زند

تبریزمن سرپرست باشگاه تراکتور از برپایی اردوی پنج روزه تیم فوتبال این باشگاه در تهران خبرداد و گفت: این اردو از یکم تا پنجم اردیبهشت ماه سالجاری برپا خواهد شد.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، کاظم محمودی روز چهارشنبه در گفت و گو با رسانه این باشگاه، افزود: در این اردو که با درخواست سرمربی تیم و برای حفط آمادگی بازیکنان برگزار می شود دو بازی تدارکاتی با تیم‌های ویستا توربین و گل‌گهر سیرجان نیز انجام می شود.

وی به برنامه تیم در تعطیلات لیگ اشاره و اضافه کرد: باتوجه به تعطیلی مسابقات، با صلاحدید سرمربی مرخصی ۶ روزه‌ای به اعضای تیم داده شد و دور جدید تمرینات از روز بیست و یکم فروردین آغاز شده است.  

وی افزود: اعضای تیم در روزهایی که تمرینات در دو نوبت برگزار می‌شود، به طور کامل در اختیار باشگاه هستند و از هتل اختصاصی برای استراحت استفاده می‌کنند.

محمودی در رابطه با اضافه شدن تیاگو فریرا به تیم، بیان کرد: پس از درخواست ساغلام، باشگاه نسبت به جذب فریرا اقدام کرد و قرارداد این بازیکن پس از حضور در تبریز و پشت سرگذاشتن موفقیت‌آمیز تست‌های پزشکی، منعقد شد.

 وی ادامه داد: فریرا پس از انعقاد قرارداد رسمی با تراکتور و در مقطعی که اعضای تیم در استراحت بودند، چهار جلسه به صورت انفرادی زیر نظر یکی از مربیان تیم تمرین کرد و با آغاز دور جدید تمرینات، همراه با تیم تمرین می‌کند.

محمودی با تاکید بر اینکه وضعیت تراکتور با حضور ساغلام بهتر شده است، اظهار کرد: این مربی کاربلد توانسته است بازیکنان را از نظر روحی و روانی آماده کند و از نظر تاکتیکی نیز شاهد ارتقای کیفیت فنی تیم و بهتر شدن وضعیت هستیم.

تیم فوتبال تراکتور در پایان هفته بیست و چهارم با ۲۰ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=67203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.