1

تراکتور شکست ناپذیر در خانه، پرسپولیس برتر بیرون از خانه

  • کد خبر : 65783
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۳:۲۵
تراکتور شکست ناپذیر در خانه، پرسپولیس برتر بیرون از خانه

تبریزمن تیم‌های فوتبال تراکتور و پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر، عصر امروز یکشنبه در تبریز مقابل هم قرار می‌گیرند و این دیدار در واقع تقابل یکی از تیم‌های خوب و شکست ناپذیر در مصاف‌های خانگی با یکی از تیم‌های برتر در مصاف بیرون از خانه است.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، این ۲ رقیب دیرینه که دیدارهایشان همواره جذاب و البته با حاشیه های فراوان همراه بوده ساعت ۱۶ امروز در تبریز برای ۳۰ امین بار در لیگ برتر رو در روی هم قرار می گیرند و این در حالیست که در ۲۹ بازی انجام شده سهم تراکتور از بردها، ۹ بازی و پرسپولیس ۱۵ بازی بوده و نتیجه پنج بازی مساوی پایان رسیده است.

تراکتوری ها در این فصل از رقابت ها به همراه مس رفسنجان دارای رکورد شکست ناپذیری در بازی های خانگی هستند و این رکورد در حالی به دست آمده که سرخ پوشان تبریز در بیشتر بازی های خانگی خود، تماشاگران؛ اصلی ترین حامی تیم را در کنار خود نداشته اند.

شاگردان پاکو خمز در ۱۰ بازی که در تبریز انجام داده اند با چهار برد، ۶ تساوی و بدون باخت و ۱۸ امتیاز پس از سپاهان، پرسپولیس و مس رفسنجان در رده چهارم جدول بازی های خانگی قرار دارند.

پرسپولیس، حریف این هفته تراکتور که عملکردش در بازی های بیرون از خانه بهتر از مصاف های خانگی است و از ۱۰ بازی خارج از خانه ۲۱ امتیاز گرفته و پس از تیم استقلال در رده دوم جدول بازی های بیرون از خانه قرار دارد پرسپولیس، حریف این هفته تراکتور که عملکردش در بازی های بیرون از خانه بهتر از مصاف های خانگی است و از ۱۰ بازی خارج از خانه ۲۱ امتیاز گرفته و پس از تیم استقلال در رده دوم جدول بازی های بیرون از خانه قرار دارد در این بازی به دنبال گرفتن حداقل امتیاز از تراکتور بوده و البته نیم نگاهی نیز به شکستن رکورد شکست ناپذیری تراکتور در بازی های خانگی دارد.

شاگردان یحیی گل محمدی در بازی های بیرون از خانه این فصل از مجموع ۱۰ بازی، ۶ برد، سه مساوی و یک باخت کسب کردند و اگر بتوانند تراکتور را در خانه شکست دهند با ۲۴ امتیاز به صدر جدول بازی های بیرون از خانه صعود می کنند و عنوان برترین تیم مصاف های بیرون از خانه را از آن خود می کنند.

فاصله امتیازی تراکتور با پرسپولیس در پایان دور رفت ۱۰ امتیاز بود، نماینده شمال غرب با ۲۲ امتیاز در رده ششم و پرسپولیس با ۳۲ امتیاز در رده نخست جدول جای داشت این فاصله در پایان هفته بیست و یکم به ۶ امتیاز کاهش یافت و تراکتور در حال حاضر با ۳۶ امتیاز در رده پنجم و پرسپولیس با ۴۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفته که نشان دهنده سیر صعود تراکتور و نزولی پرسپولیس است و در واقع تراکتور از ۶ بازی ۱۴ امتیاز و پرسپولیس تنها ۱۰ امتیاز گرفته و تراکتور در جدول برگشت در رده دوم و پرسپولیس در رده پنجم قرار دارند.

بهترین برد ۲ تیم در تقابل های رو در رو برای تراکتور نتیجه چهار بر یک و برای پرسپولیس سه بر صفر بوده و سی امین مصاف ۲ تیم با توجه به تغییرات گسترده ای که در ۲ تیم به ویژه تراکتور ایجاد شده به مراتب حساس تر از دیدارهای گذشته خواهد بود.

تراکتور شکست ناپذیر در خانه، پرسپولیس برتر بیرون از خانه

پاکو خمز سرمربی تراکتور که با آمدنش تفکر هجومی در تیم بیشتر شده برای بازی امروز مقابل پرسپولیس نیز همانند دیگر بازی، ترکیب هجومی در نظر گرفته و دوست ندارد در بازی خانگی مقابل رقیب دیرینه تراکتور متوقف یا مغلوب شود.

این سرمربی اسپانیایی در مصاحبه قبل بازی نیز عنوان کرد که پرسپولیس تیم خوبی است، بازیکنان سریع و دونده ای دارد، تکنیک بازیکنانش بالاست و به راحتی تن به شکست نمی دهند از این رو سعی خواهد کرد تا با دادن تاکتیک های تیمی، این نقاط قوت پرسپولیس را کور و ضعیف کند. خمز: پرسپولیس تیم خوبی است، بازیکنان سریع و دونده ای دارد، تکنیک بازیکنانش بالاست و به راحتی تن به شکست نمی دهد از این رو سعی خواهد کرد تا با دادن تاکتیک های تیمی، این نقاط قوت پرسپولیس را کور و ضعیف کند.

وی، با بیان اینکه مربی خطر پذیری است و می داند تاکتیک پرس منجر به درگیر شدن بازیکنان و کارت گرفتن آنها می شود عنوان می کند که به بازیکنانم گفته ام که با صد در صد توانشان بازی کنند.

خمز در مصاحبه قبل از بازی در رابطه با برنامه‌اش برای کنترل بازیکنان پرسپولیس، توضیح داد که هیچ برنامه مشخصی برای کنترل بازیکن خاصی ندارد وقتی کسی خلاقیت خدادادی دارد، مهارش سخت است ما بازیکنان حریف را آنالیز کرده و خصوصیات‌شان را به اعضای تیم منتقل کرده ایم اما هیچ‌گاه بازیکنی را مأمور کنترل یک بازیکن خاص نکرده ام و نمی‌کنم و دفاع تراکتور به صورت تیمی خواهد بود.

البته اظهار نظر وی در مورد داوری ها به نفع پرسپولیس و اعلام چند پنالتی به نفع این تیم از سوی داوران، موجب واکنش تند اعضای تیم پرسپولیس شد، خمز در نشست خبری قبل از بازی اعلام کرد که داوران به راحتی برای پرسپولیس و استقلال پنالتی می گیرند و من نمی دانم دلیل این کار چیست و داوران باید قضاوت یکسان داشته باشند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این اظهارات خمز اعلام کرد که سرمربی تراکتور اجازه بدهد داوران کارشان را بکنند و من به یاد ندارم کادر فنی پرسپولیس قبل از بازی در مورد تیم داوری صحبت کرده باشند.

اوسمار ویرا به روند رو به رشد تراکتور نیز اشاره و خاطرنشان کرده که پس از بازی با نفت مسجد سلیمان، تراکتور و بازیکنان تیم را آنالیز کردیم و نقاط ضعف و قوت تیم را به خوبی برای بازیکنان تشریح کرده ایم.

تراکتور در بازی امروز به دنبال سه امتیاز و کم کردن و یا حفظ فاصله امتیازی با تیم های مدعی و پرسپولیس نیز با هدف کسب سه امتیاز و بازپس گیری صدر جدول از سپاهان است.

دیدار رفت ۲ تیم یک بر صفر به سود تراکتور خاتمه یافت و دیدار برگشت ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه بنیان دیزل و بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

داوری این بازی را سید وحید کاظمی برعهده دارد و حسین ظهیری، علی اکبر نوری و مهرداد خسروی، وی را در امر قضاوت این دیدار یاری می‌کنند، همچنین، بهرام مهرپیما نیز به‌عنوان ناظر داوری در این دیدار حضور پیدا خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=65783

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.